MalinWiberg

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Malin - 16 november 2013 21:45

Hej å hopp!

Halvligger i soffan nu me fetaste matkoman på länge! 
Har inte hunnit med så mkt som jag velat idag, lr har kanske inte prioriterat dom sakerna x) Ville hoppa min ponny en vända på banan, men när den tiden fanns så existerade inte orken.

Sov som en påse skit natten till idag, klev upp efter mkt tvinnande å åkte å släppte ut hästarna vid 07.30, lyckades somna om en timme mellan 10 å 11 när ja kom hem.


Sen har dan bara gått typ..


På kvällen sprang ja ner på ica å handlade till nån typ av indisk gryta som A tillagade medans jag gjorde pannacotta till efterrätt. De är anledningen till min feta matkoma nu!


gott men ska tänka om i kryddningen nästa gång ^^


Imorn ska ja spela lite innebandy me ett gäng töser, kul! ska bara komma ihåg hur man gör xD höhö

Går nog bra, å blir fint å få svettas lite efter allt svällande idag, är ju inte klar... har en godispåse me xD Dock sitter A å äter upp den nu så vi får väl se hur mkt ja får smaka ;P så lite som möjligt hoppas ja xD


Nä, hoj me er!

bloggar mer imörn (lr när ja får lust)


Hjälp mig komma på ett namn åt tösen!? :)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards