MalinWiberg

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Malin - 24 november 2013 17:56

Men vad gör de, är man arbetslös så har man inga helger x)


Har landat i soffan nu me datorn i knät i vanlig ordning, men idag tog de lång tid att komma hit xD

Började me att kliva upp vid tolv, typ... åkte till kaninerna å hämtade tråd å stolp, vidare till stallet å byggde bana för löshopping, när ja kom dit surprisades ja av en näst intill stenhård paddock. SUCK! jag som sett fram emot löshoppningen sååååå länge. självklart ska de ha frusit under natten då!

Aja, de va inte katastrof men nå höjd eller längre pass fick de inte bli. Hämtade ponnyn å gick ut på banan å började skutta lite själva. Jag å Turbo i täten å Max snart där efter, måste ha sett roligt ut xD Men efter några skutt fattade han poängen, å ja tror Turbo fattade me xD han ville bara bita på hindrena först.


En stund senare kom Nilla, Dennis å Isak. Satte Dennis på att filma å Nilla med morotshinken, sen fick ponnyn springa själv :)

Hoppade iaf några skutt sammanlagt, på 70 cm. Avslutade me två bugningar sen fick ponnyn gå ut i hagen igen, lagom tills hans kompisar skulle gå in så han blev ensam. dock tkr jag att Max ska klara sig själv i hagen, de har han gjort förr, så ja slängde ut en tuss hö till han så han hade ngt att pyssla me (å lägga tankarna på) så då verka han lugna ner sig å finna sig i de hela.


Därefter åkte vi direkt till mamma å pappa, ja hämtade hem ljusen vi gjorde igår å Nilla å Isak åkte vidare till Dalarna :/ tråkigt när dom åker!


plockade me mig pizza hem å käkade me Ante sen upp te stallet igen för lite mockning å massa ponnymys. ^^

Jag å Max saknar Amelia!! :/ Så fort ja tänker på henne i stallet så ska Max göra "pussen" på mig x)

Tror han saknar henne å !


Min lur tar så kassa bilder så ja måste bjuda på dom alla!


Enjoy.

           

Och några bilder på ljusen ja gjort :)


   

Nu ska ja softa i soffan ett tag, skönt å va stilla!!

Sen får de bli en promenad me hundarna :)


Hej sålänge!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards