MalinWiberg

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Malin - 13 november 2013 15:05

Hej hej hej!

klockan är tre och jar är helt färdig. Sitter i soffan å har precis fått av mig ridkläderna och bjudit Turbo på ett märgben. 
Började dagen med en snabbdusch, sedan slängde jag i mig lite föda å drog å plockade upp D å åkte till stallet :)

Mr T hängde såklart me, för vi skulle ut på långtur i skogen :)

Plockade in ponnyn, borstade å pysslade sen bar de iväg :) Jag red först, barbacka. D fick gå me Turben :)

När vi kommit bort en bit från vägen fick Turbo springa lös, han älskart!

Jag red till låren å knäna värkte sen hoppade ja av å gick resten, Max fick gå utan nån på ryggen en bit å sen slängde sig D upp :) Kul att han sköter sig så bra å att hon är så duktig :)

 
Jag fotade lite x)


 
Snefotad häst? xP


 
Vet inte riktigt hur länge vi var ut men de blev nog nästan 1½ h iaf :)
Å att jag orkade gå/jogga lite med i alla kläder ja hade me x) de e inte illa pinkat efter min dunder förkylning me :P


När vi var klara i stallet körde ja hem D å Turben å jag vidare till kaninerna, matade å fixade dom.. sen åkte vi hem å här sitter vi nu x) Tubo e trött (Yeeees!!) å ja mä xD
Har dock lite mer ja ska orka med idag innan ja får slöa ihop x)


Om lite drygt två timmar har vi tvättstugan igen, körde ju 6 maskiner igår å de lär ju bli lika många til idag xD Vemfan behöver så mkt kläder?!?!

Så ska ja gå ner till ica å lämna in ett paket på posten med.


Men nu ska ja hitta på nå käk å stoppa i mig för de lilla ja åt innan ridningen är borta för längesen xD


Hare fint! 


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards