MalinWiberg

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Malin - 19 november 2013 23:41

... kom igen nu, lite mer glädje i detta inlägg, de klarar du Malin!

Ligger i sängen, tänt två ljus för mormor, dragit på mig raggsockarna å brillorna, nu ska bloggas en sista gång idag x)

Skönt å va ledig imorn! Ska göra sånt ja vill göra och sånt ja måste göra ^^
Vi börjar me att slå på en tappsko, lr hovis får göra de. Ja tittar la på lr nå x)
Sen ska de upp på hästryggen igen ^^ frågan är bara vart... de får bli en överraskning ^^

Kl 16 kmr pappa å dumpar ett fälgkors som förhoppningsvis passar så ja kan fixa punkan på bilen. Awesome!

Sen ska ja städa å diska å fixa här hemma.. ^^
Just de, ja ska ner på secondhand butiken å kolla efter nå fränt att smälta ljusmassa i. För i helgen vill ja gjuta ljus, om mina vekar å de kommit då :P

Lyckades på nå vis få till så ja får hoppa på nästa fas på måndag ist för å gå klart denna å nästa vecka på miroi. Så nu blir de precis som ja vill ha de ^^ gött!

Nu har två hundar å två katter somnat här i sängen så ja kanske ska göra desamma... x )
A lär inte få plats x)

Gonatt :)

Av Malin - 19 november 2013 12:45

... jag kommer dö här!
Ja vene, men ja tkr ja e en ganska öppensinnad person som ändå är villig att ge saker å ting en chans innan ja dömmer de. Men nu har ja sammanlagt gett detta ihopsydda ställe fem veckor (men några månaders mellanrum) utan att va de minsta nöjd. Jag är inte bättre än andra på nå vis men jag kan fan inte känna mig mer felplacerad än här.. ja orkar inte ens gå in på detaljer men fy fan, Miroi är ett skämt å de står jag för!

Vidare till annat, försöker få en lååång lunchrast att gå. Jag vill heeeeem!

Sen tänker ja oxå passa på att säga att orättvisa är djävulens påhitt!
Fuck yeah. Va trevlig e svårt när man blir orättvist behandlad...

Tur ja har ponnyn som stöttar iaf!

Hejdå.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards