MalinWiberg

Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 9 april 2013 19:02

Därför hatar ja mitt förra inlägg x) de va nämligen så att jag skulle kommit till att berätta om att ja får tillbaka på skatten i år men jag blev lite distraherad å kom av mig på slutet så ja klippte för bloggen å sa hejdå x)

Tänkte bara säga de x)

Nu kommer ja inte kunna blogga igen för nu ska ja kolla på djurakuten ^^
Kanske blogger mer sen...

Hoj!

Av Malin - 8 april 2013 16:05

Hej hej!!
Sitter i soffan å kollar unga mödrar nu ^^
Idag vaknade jag på soffan, hade visst
somnat där igår.. gjorde iof inget för de
va skönt å sova där... :P
Käkade lite frukost å gick en sväng me hunden sen drog ja på mig ridbyxorna å drog till stallet. Pysslade lite å hämtade sedan in hästen. Borstade å så sen slängde ja på sadeln å så red vi ut en vända.. första gången på över två år som ja rider ut helt ensam...

De gick bra, dock va hon sjukligt pigg så de gick lika mkt på bakbenen som de gick framåt x) men de va kul ^^
Fick visst leka me pållen imorn med :)

Handlade lite på vägen hem... ska städa lite efter programmet.

Kanske bloggar mer sen.
Hoj!

Av Malin - 7 april 2013 15:10

De e söndag men känns inte så.. iaf inte med tanke på att jag jobbar... började vid sju imorse. Jobbade till elva sen hem till mamma å hjälpa henne me datan... käkade en macka där me innan ja åkte hem till Ante å sega.. har käkat sista pizzan från igår till lunch, kollat tv å försökt ladda batterierna lite... ska iväg om en halvtimme å jobba igen. Fyra till nio... känns lite motigt faktiskt... men ja kör på. E ju för hoppningsvis ledig några dagar sen... å pengar e ju alltid bra.

Imorn ska ja rida kusins häst åt henne. Kul :D
Å så ska ja ta sooooovmorron!
Nä nu ska ja sega vidare lite...
Hare!

Av Malin - 6 april 2013 20:17

Blir så less... har försökt blogga två ggr nu å de bara försvinner... jävla skit! Kan tydligen inte skriva siffror för de e då de pajjar... suck.

Sitter iaf å glor lite på fångarna på fortet... sova snart, e sååå trött! Har jobbat idag å ska jobba imorn me. Delad tur...

Har vatt till kusins häst å mockat, fixat foder, fyllt på spån å så... gick en sväng me tösen me... skulle ha masserat men ja kände att de tog emot idag. Va så fruktansvärt trött så de får bli på måndag lr ngt ist...

Kom hem, hoppa in i duschen å sen landade ja i soffan... soft!

Nu ska ja sega lite till sen blir de väl å söva...
Bilder från promenaden me hästen.

Peace folket!

Av Malin - 4 april 2013 00:36

Sen ja blogga asså. Sitter i sängen, som sist ja bloggade... e dock mer trött å mindre nervös nu. Ska visserligen jobba imorn men de blir att gå bredvid sista kvällen. Så de e inget ja oroar mig för... trött e ja oxå. Fett trött!

Kom hem me nilla för en stund sedan. Vi drog en spontantripp till Vimmerby såhär på kvällen, hittade på en sadel som vi ville köpa så de gjorde vi.. x)
Busade en massa påvägen oxå, berättar inte om de för de e lite olagligt även att vi (jag) bara tyckte att jag gjorde ngn annan glad ^^

Påvägen hem stannade vi till hos mor å far för att paketera böcker å slänga på posten... käkade lite godis å drack vatten å sen körde kusin hem mig.

Väl hemma möttes jag av två glada hundar. De borde gjort mig glad, men måste säga att de hade gjort mig ännu gladare att få mötas av en glad pojkvän, en puss eller iaf en kram.. bara ett leende hade räckt långt...

Snackar inte så ofta om mina djupaste känslor här på bloggen, även att jag kan vara djup så lovar ja att jag kan vara djupare.

Tänkte stanna där jag bottnar även i detta inlägg... men ja e lite depp, vatt hela dan... antar att saker som hände tidigt på förmiddan sitter kvar...skit samma.

Bjuder på lite bilder från grillningen vid holmsjön me nilla å dennis å hundarna
idag... dom drog me mig dit å de va såååå mys ^^ grillade korv, åt massa god sallad som nilla hade gjort, hundarna sprang lösa både i skogen å på isen.. sen grillade vi annanas å käkade glass till... nä nu somnar ja snart.. njut av bilderna ist!

Peace out.

Av Malin - 1 april 2013 23:30

Ja, jag gör ett försök att bli trött genom att blogga lite... ligger i sängen, nyduschad å nervös. Ska upp å jobba imorn, jobba på riktigt alltså... ensam. Bara jag å brukarna. Spännande, jao.
Men självklart oxå nervöst... tror dock, lr jag vet.. är ganska säker på att jag kommer prestera väldigt bra när ja får jobba ensam.

Har vänt dygnet lite så ja e inte trött än.. borde bli runt tre inatt.. kan dock inte vänta tills dess me å somna så ja hoppas John blund kommer snart...

Vill ha lätta uppgifter imorn, korta å snabba uppdrag där ja får möta lätta människor x) lite höga krav kanske men ja hoppas ^^

Vad har gjorts idag då... inte mkt faktiskt, pantat lite å handlat lite. .. grillade till frukost, lunch å middag.. (åt tre mål i ett) tänkte lyxa till de me kladdkaka efteråt men ja va för mätt å e de fortfarande så den får stå tills imorn::P

Nä nu vill ja somna så ja får morrondagen avklarad x) iaf komma igång å bli lite mer avspänd. ..

Gonatt folket!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards