MalinWiberg

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Malin - 2 september 2010 12:40

  

(Föl från Lojstahed, Gotland)


Glömde blogga om gårdagens ridlektion så gör de nu ist :)

Mimmi var ju hit å hade lektion i AR för oss tjejer/tanter, hästar/ponnier :)


Mkt givade varje gång hon dyker upp:) Man behöver lite hjälp med detaljerna för att få helheten bra!:) Är iaf helt otroligt hur långt jag kommit med Max, han har förändrats så 7kt mkt till det bättre! Han hänger inte i handen, han går inte på bogarna, han springer inte över folk i hagen/stallet, han visar respekt och börjar komma underfunn med sin kropp:) Det är då moderkänslorna och stoltheten i mig växer! =D tänk att han och JAG har lyckats åstakomma så otroligt mkt ihop:)

Mmh, kan inget annat än att myyyyysa åt det hela! =D


Mimmi kommer igen på onsdag den 15 sep!


Jag har kommit på hur jag ska få mitt russ och min hingst oxå!

Blir ju självklart att hämta en bebis runsshingst från lojstahed nästa gång de blir avvänjning =D 3500kr för en hingst ^^


Nu ska jag nog dra en vända med dammsugaren i huset sen blir de mys i skogen med Max, behöver nog sträcka ut lite! har vatt mkt muskelbuggande denna vecka:)


Fösta blir de kinamat!

Chao<3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards