MalinWiberg

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Malin - 21 september 2010 13:58

Hellu!

Bloggade inte igår, hade så mkt annat å göra... Max fick nya fötter :) hovslagaren hittade nya tecken på fång vilket inte är spec kul! :( men vi kämpar på, än har han inte visat några som helst tecken på smärta själv.. inge hälta, värme, puls osv... han e pigg å glad helt enkelt så hoppas de håller i sig!:)

Med tanke på mitt "nya liv" gjorde jag två flugor på smällen igår då jag tog ponnyn i ett snöre å gick ut å gick en timme:)

Idag ska vi ut i skogen, sadel å träns... regnar, så mjukt oxå:)


Va å klippte mig igår oxå:) nöjd! sen var jag barnvakt till Ronja, betalade äntligen av min dator å hämtade skrivaren:)


Idag har jag jobbat åt Tina som e sjuk. gick bra de med!

Åt hos mormor påvägen hem, potatismos å fläskotletter!<3


Nu har ponnyn och Pillan fått lunch å sen blir de en ridtur :)

Först ska jag städa lite, kolla upp försäkringen på hästen å försöka laga munkorgarna!:)


Bye!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards