MalinWiberg

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Malin - 18 september 2010 16:08

Hejsan!!

Idag har jag vatt å röstat med bror! han hämtade mig när jag precis ramlat ur sängen vid 13.00 (skulle gå upp vid 10 ju!! så ja, jag e besviken på mig själv fast iof va de länge sen jag sovit så länge jag behövt så kanske va dags idag)

Känns iaf bra att ha röstat så man kan påverka lite grann iaf!:)

 

Nu ska jag låta ponnyn äta upp sin mat sen ska vi ut på ridbanan å mysa!:) blir nog NTT å AR idag!:) känns som en bra dag till det ^^

 

I övrigt vet jag inte vart dagen tar vägen, ut å gå en sväng ofc:) (mitt nya liv x)) Hade velat rulla ut crossen en sväng men får bli imorn troro jag!:) Åkte förbi crosstävlingarna i Jämmerdalen förut så blev 7kt sugen på min pärla igen!:) dock skulle jag målat om den innan jag skitar ner den igen men vafan! kan tvätta den igen (A)

Bergman kanske kmr hit en sväng me?!:)

 

Annars sitter jag väl bara här å segar om ngn har lust att hitta på nått!:)

 

Nu ska jag se över ekonomin å kolla inköpslistan te hästen:)

 

Pussheej!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards