MalinWiberg

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Malin - 15 september 2010 19:31

Hemma igen!

Vatt hos Elin och umgåts me henne å Malla en stund.

Sjukt mysigt och väldigt välbehövligt! helt otroligt vad man kan sakna människor! höll ärligt på att börja gråta bara av att se er ='/ ännu värre att lämna er igen! men vi måste ses snart igen, väldigt snart!:)

Vi gick en sväng i samhället, även de var intressant att se hur de ser ut här hemma nu för tiden..:) Sen in till Elin å pratade å mös me hennes kissebebisar :) mkt fina e dem!:)


Hur som helst brudar, tack för idag! jag behövde verkligen detta!<3


Ni vet att ni betyder! Önskar vi kunde vara närmare, oftare! <333<333  

Av Malin - 15 september 2010 14:46

Hellu!:)

Nu e de sista dagen för att söka till polishögskolan, jag blev klar igår! ^^

Va in till stan (Västervik) å gjorde sista "simtestet" så nu e de skickat me:)

Var faktiskt inte alls så läskigt som jag trott x) nästan kul faktiskt.

Skulle simma 6 längder bröst, 1 längd rygg utan armtag, dyka ner på 1,5 meters djup å plocka upp en vattenfylld docka som jag sedan skulle bogsera 10 meter.

Gick fint å jag dränkte inte dockan på nytt hlr! Guldstjärna till mig ^^


Sen hoppade jag å lillebror lite trampoliner. HOPPADE FRÅN ALLA HÖJDER! =D Stolt som fasen asså ^^ läskigt but I did it! :)

Nu funderar jag på om jag ska åka in till stan å byta en overall till putte... sen ska jag till Elin å leka me Elin å Malla! ska bli askul att träffa dom brudarna igen :)


Aajaa, nu blir de en sväng me hunden i skogen!:)

Kraaaaam<3


  

Bild på Nilla, bara för att hon e 7kt snygg å jag saknar henne!<3

Av Malin - 15 september 2010 00:27

Hellu!

Behöver inte säga att ja inte bloggat på några dagar då ni faktiskt kan se de själva, så jag säger de inte...^^


Är hemma i Överum nu, ÄNTLIGEN! Skönt som fan å få komma hem å andas lite igen!:) behöver känna att  man hör hemma någonstans å de känner jag verkligen här i detta lilla samhälle/skithål kalla de va du vill :) But I like it, de har sin charm liksom, spec om man vatt borta från de i 1½ år... 7kt va tiden rusar iväg!


Har spenderat söndag till och med idag i Linköping hos Nilla:) mkt mysigt där med... kmr hälsa på fler ggr..;)

Nu ska jag snart krypa ner i MIN säng å sooooova 7 kvart i timmen! ^^


Saknar min ponny, men ses snart igen!:) å vet att Amelia tar väl hand om han!:)

Puss på dig tjejen, du e guld värd när Mulle får för stor hemlängtan! (annars oxå självklart=)


  

Mulle-HEMMA =)


Sova!:)

Gonatt<3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards