MalinWiberg

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Malin - 17 september 2010 19:34

joo... men vf inte!?

Tror jag ska satsa nu! på riktigt!

Nu snackar jag motion, inte karriär xD de forumet orkar jag inte tänka på ^^


Ska fan börja träna!! rida varje dag, ut å gå/springa minst en timme varje dag. Ge upp colan! å bara EN kaka på lördagar :) sounds fair to me!


men jaaaa, börjar imorn!:) x)



Av Malin - 17 september 2010 19:16

Tjoo!  


dag ringde klockan vid 05.00 jobbade två timmar typ sen åkte jag till mormor å åt frukost ^^

Efter de var jag barnvakt åt Råttan här "hemma" :)

Har vatt ute å ridit med Amelia, Bergman å hästarna med:) mkt mkt mysigt =P red runt hosjön, aldrig gjort förr så de va en upplevesle de me!:) får bli fler ggr tkr jag!

Snart blir det tacos och idol =) natta ponnyn å sova... helt okej kväll iaf!


ska ha ny sadel åt ponnyn, ngn som har lr vet en bra bomlös sadel?! kan inte med bomsadlar längre >.< hur som helst, hojta om ni vet ngn bra!:)


la mig i lerkladdet i hagen förut med :) mkt mysigt men dock så pinsamt x) hoppas ingen såg.. Haha!


Är på topp!:) bara en sak som drar ner mig just nu å de e att du inte vet!


Peace out!

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards