MalinWiberg

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Malin - 9 september 2010 23:12

Hejhejhej!


Idag har jag jobbat! gick bra, bättre än väntat..^^ tror jag! x)

Sen blev de att lassa hö, fixa hagen, slå stolp, skura stallet och riiiida me Nilla, cassen, Amelia, Pillan, Tina och Sheridan!:) kul kul, blev barbacka för min del... fett ovant x) men ska lära mig igen.. lr nått! har ju ingen sadel å den jag lånat åker på söndag >.< ^^


Nu till dagens höjdare!

ringde en tjej från Lindvallen i Sälen å frågade om jag kunde komma på arbetsintervju på torsdag om två veckor!! =D=D FET JÄKLA ÖVERASKAD =D

så nu ska jag förbereda mig som fan!! Vill verkligen ha jobbet som liftvärdinna (måste väl heta så om man e tjej?!) xD

VORE ASCOOLT!


Nu blir de sängen, klockan ringer 5 imornbitti..>.< Sux

Fast krogkväll imorn me tror jag... om ja inte somnar på förfesten:) x)


Nattnatt!<3


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards