MalinWiberg

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Malin - 24 september 2010 13:56

Hejhejhej!

 

Nu sitter jag äntligen vid min kära livskamrat! Datorn:)

Jobbet e avklarat för dagen, hästarna e inne å äter, jag ska mätta min mage snart å göra mig redo för en tur i skogen med Amelia :)

 

Igår kväll kom jag hem från Sälen, har varit där på jobbintervju. Det var kul å lärorikt att komma iväg å träffa lite nytt folk med olika personligheter!:) Utvecklande på ngt sätt..:) Hoppas nu på att jobbet ska bli mitt! verkar otroligt roligt att jobba där, fick ett endagars skidkort med :) får jag jobbet kmr jag ge bort de till ngn som ska med mig ut i backen!:) ngn som e sugen?!:)

 

Trevligt folk som intervjuade med, lätta att ha å göra med:) Tror dom gillade mig med:) dom sa iaf att om dom fick bestämma skulle dom anställa mig direkt =D Innan intervjun träffade sa en synsk tant till mig att hon redan sett att jag ska få jobbet, så får väl se hur rätt hon sett:) Åkte buss från sälen till Malung, bytte till buss som gick till Vansbro, där blev det tåg till Borlänge... bror hämtade mig å vi åkte å köpte pizza som vi tjocka i oss framför idol :) myyys!

 

När jag senare kollade mailen på kvällen fick jag veta att jag e kallad till svenskaprov och samtal hos polisen! =D kan de bli bättre lr?! Öh, nae knappast =D

Nu jäklar börjar livet snurra på igen!! =D

 

Hur som helst, ska kolla kontot nu å se om lönen trillat in oxå! då kan det blir riktigt jäkla roligt att leva just nu :)

 

Hare gött!

Peace out<3



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards