MalinWiberg

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Malin - 2 november 2012 16:31

Hur jag sköter mig i skolan:


Ja nu går ju inte jag i skolan men när ja gjorde de så skötte jag mig väl bra! var en ordentlig, liten blyg tös x) iaf i grundskolan.. På gymnasiet tog ja lite mer attityd ^^ sista året va ja väl fett less på skolan å låg hemma med GH å kladdkaka me kussen hela dagarna ist ;) vi hade ju iaf inga lärarlädda lektioner så vem skulle bry sig om att vi inte va där xD

Men ja va väl i regel ganska duktig, inte stökig lr dryg.. ^^ bara lite morrontrött å kladdkakeberoende :)


   bild från gymnasietiden x)


Dagen idag har varit som vilken annan ledig dag som helst tyyp iaf :P

Vatt inne i bynn å handlat lite, träffade en hel del välkända folk så de blev lite prat ett tag me :)

Tidigare gick ja en långpromenad me hunden i skogen där han hittade på ett mindre träd som minsann visst skulle följa med hela vägen till dörren :) 


 

Den där bjässen drog han me från skogen genom hela samhället å hem ^^ xD stark som fan å nog flåsade han men inte fan gav han upp, hem skulle pinnen :)


Efter promenaden satte ja mig å foxade lite me min hemsida, kika gärna in :) ---> www.malinwiberg.n.nu 

å så skrev ja ihop en skiss på affärrsidén (de ska ju bli ett Vitt företag så småningom xD)


nu ska ja å älsk snart laga mat, kött å potatissallad it is :)


saknar min ponny så de gör ont! >.< Pussa han från mig, Amelia! :)


ska kolla lite hästannonser, får mig å tänka på annat :P (skönt å se andra tvingas sälja sina hästar men inte ja, än sålänge ;P )


Puss å Kram :)

 


Av Malin - 2 november 2012 12:47

Hello älskade bloggläsare :D 


Nu behöver ja verkligen eran hjälp! vi har sjunkit ner på 6:e plats vilket gör att vi inte är säkrade hundmat längre :/

Vi måste ha eran hjälp å rösta up oss till 5:e plats igen!!


Så snääääälla gå in på denna länk: http://www.friskies.se/tavling/?page=single&item=507c2f7044ce10.78258577 och rösta 5 tassar på de bidraget ni kommer till.. Snälla! :)


Tack på förhand!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards