MalinWiberg

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Malin - 11 november 2012 14:57

De e ju den dan idag.. har gjort så mkt som att skickat ett sms te pappa å sagt grattis lr nå x)


Vatt iväg å masserat lite på fm oxå :) 

Vill ha fler kunder, så folk ring/maila å boka tid. har en del ledigt nu :) klicka in på www.malinwiberg.n.nu för kontaktuppgifter å info :)


Nä ni folk, ska ja fortsätta håll stämningen uppe lr ska ja sjunka lite..?!


Vi sjunker vah. Måste bara säga att hästfolk kan k*ulla sig själva i röven!! å nä, jag tillhör inte denna katigori längre då jag inte har varken suttit eller tagit hand om en häst på 6 månader. 

Blir bara så less på hästfolk på internet, ni vet hästfolk i sig kan ju vara väldigt jobbiga, envisa, sinnesrubbade osv.. men när man stöter på dom på internet då jävlar... snacka om att folk vågar kasta skit rakt ut i luften i mängder bara för att dom sitter vid en dator... Jag lovar, hade jag träffat denna lilla fula nippertippa IRL skulle hon inte vågat öppna käften åt mig. å de e ren fakta inte skryt!


Hur som helst, har man inget vettigt å komma med kan man knipa, min personliga åsikt å de står jag för!

om man däremot vill vara delaktig och faktiskt är intresserad så kan man gå ut med en mjukare attityd och ett öppet sinne för andra människor.. det är oxå min personliga åsikt.


Såååå hur sammanfattar vi detta förutom med att säga att jag är besviken på att folk är så förbannat jävla bitchiga och trångsynta på nätet. hm, ja vet inte.. vi kan väl säga såhär: om man inte bryr sig om vad som utlöste/vad som finns bakom vissa kommentarer kan man ge fan i å svara på dom. 


Nu så.. apropå hästlöshet, verkar som jag blir utan häst en lång stund till.. tror inte ens ja kmr få mysa me pojken min i jul :/ kanske skiter i att åka upp då... kmr  bara må dåligt av att se plutten i hagen men inte få leka me han..

ja ja, de e ännu ett problem..


ska ja lyfta upp detta inlägg igen nu då?


nä, de skiter jag fullständigt i...


Skit ner er nu så kanske vi hörs sen!


Peace.


   
pix från i somras ^^

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards