MalinWiberg

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Malin - 27 november 2012 10:01

Känner att min energi håller på att ta slut.. Har ringt läkare, jagat fackombud, pluggat hela morronen... Nu sitter ja å väntar på ett samtal från doktorn samtidigt som de snart ska dra igång en föreläsning här... Ska handla om psykisk ohälsa.. Känns som de skulle passa mig jävligt bra men "tyvärr" ska ja iväg å färga håret ist så ja missar nog de mesta..

Fy fasen va seg ja e.. Å att komma upp på morron ska vi inte snacka om.. Fy fan.

Å pissväder e de me.. Har lagom torkat
tills ja ska ut i regnet igen... Uuush!

Nä ska göra nå vettigt nu. Pausen e slut.

Hoj!

Av Malin - 27 november 2012 10:01

Känner att min energi håller på att ta slut.. Har ringt läkare, jagat fackombud, pluggat hela morronen... Nu sitter ja å väntar på ett samtal från doktorn samtidigt som de snart ska dra igång en föreläsning här... Ska handla om psykisk ohälsa.. Känns som de skulle passa mig jävligt bra men "tyvärr" ska ja iväg å färga håret ist så ja missar nog de mesta..

Fy fasen va seg ja e.. Å att komma upp på morron ska vi inte snacka om.. Fy fan.

Å pissväder e de me.. Har lagom torkat
tills ja ska ut i regnet igen... Uuush!

Nä ska göra nå vettigt nu. Pausen e slut.

Hoj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards