MalinWiberg

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Malin - 23 november 2012 18:30

Hej hopp i lingonskogen! lr nått...


Sitter i min ensamhet i mörkret å lyssnar på massa oldies ^^ Älskling hängde på en polare efter skolan så ja e ensam till 10 typ.. seegt =/ men kan kanske vara bra å sakna han ibland :) å sen kanske han visste att ja skulle slänga en tallrik i huvet på han om han kom hem förut x)

Anledning? nä, ja e inte arg.. bara de att han skulle diskat i Måndags å de e inte gjort än :) Men ja klagar inte, han har ju hela helgen på sig!


kan meddela att jag städstrejkar nu oxå. Anledning? jag vet faktiskt inte... känns som att jag inte gör annat än å städar, diskar, tvättar, städar efter hundarna, går promenader me dom, klipper klor, matar, vattnar, you name it...

tänkte se hur stökigt de kan bli utan mig liksom :)

dock kryper de redan i mig å jaa, jag har sopat lite idag men lämnade lite iaf...


nog om de, jag är ju faktiskt inte arg bara uppgiven. ja ja blaha blaha...


Har kirrat praktikplats idag me :) ska åka dit å skriva papper å presentera mig nästa tisdag! :) de blir på en ridskola, tänkte föra in min massage lite där me ;) mkt privatare å ja lovar att MINST varannan häst behöver en behandling... så får se om ngn nappar :)


Tkr faktiskt att de e lite jobbigt å va ensam, utan Ante.. får värsta separationsångesten.. vet inte vad ja ska göra, orkar inte äta, e inte hungrig.. åt två mackor vid halv 9 imorse så ja borde ju va hungrig.. blir liksom fett deppig bara sådär utan anledning egentligen.. menar vafan ja har levt 19 år utan han, borde klara några timmar då..


Cheer up!


Annars har dagen varit bra, ingen träningsvärk från gymmet igår än, borde ha lite iaf.. kanske kommer.. xD


Har lyssnat på en föreläsare, nå skuldrådgivare osv... intressant å nu ska ja fan ta tag i min ekonomi å resa upp de lutande tornet igen. pallar fan inte å leva såhär, de e sant att man mår spykiskt dåligt när man inte får ekonomin att gå runt.. de SUGER helt ärligt.. blir fan psykisk instabil... Blö!


Imorn ska ja uppp tidigt å åka till Mariannelund, ska massera tre nya kunder. spännande å se va de e för några hästar :) *Är berädd på vad som helst* ^^
Vore dock skönt me ngt lite lägre.. eftersom ja inte e så lång så blir stora hästar lite jobbiga i längden.. MEN ja bangar inte för å massera en shire om de e så! :)


Nä, va ska ja säga mer.. !?


bjuder på några old pix som ja hittade på en CD igår hemma hos mamma :) Maha!


Enjoy!


 

Cassen :) som ska få sig en omgång av mina healing-händer i jul :)


 

Tottan <3 RIP <3


 

Blåbärs-pojken :) RIP <3


 

Praktik 2008


 

pappa å Tottan :)



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards