MalinWiberg

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Malin - 26 november 2012 18:16

Hejsan people!


Tv:n står på i bakgrunden, älskling sitter vid sin dator bredvid mig å hundarna ligger i varsitt rum å tuggar å kämpar me vaarsit köttben som de fått av S-mor i julklapp, mkt uppskattat! :) Å jag, ja jag sitter här, vid min dator, halvslö.. tänkte blogga lite innan ja klipper för kvällen, va så sjuuuukt trött efter knutpunkten idag så ja slocknade i sängen typ två timmar mellan 15 å 17 förut, e fortfarande fett seg å trött så ja tror ja ska klippa tidigt ikkväll å hoppas på att ja e utvilad imornbitti ist. 


Idag har ja fått mina glasögon beviljade så får dem förhoppningsvis på Fredag redan. de e nice!

Sen skulle ja hämta ut mediciner på apoteket men de fanns inget recept skickat. måste ringa om de imorn för nu måste ja verkligen ha ut dom! de e icke nice!


Imorn ska ja äntligen färga håret. De e mkt nice!


Väntar ett samtal, men om ja ska va ärligt vet ja inte om ja orkar hålla mig vaken till dess.. sjuuuukt trött nu >.<


Nä fasen, vet ni va.. nu ska ja göra nå annat... 


26 Dagar kvar! <3


Peace.


Bjuder på några old pix!

       

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards