MalinWiberg

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Malin - 7 november 2012 14:20

Halloj alla där ute :)


Nu är ja tillbaka i vardagn igen, har sträckt på mig, gett mig en klapp på axeln å sagt åt mig att livet inte e så hemskt!


Har precis kommit hem från Knutpunkten, första å näst sista dagen idenna vecka ^^ soft. Imorn blir de hemstudier, Orkar inte hänga med till Elmia x) Känner att ja behöver ta tag i en del pappersjobb... å hästmassagen ofc!

Så de blir bra å jobba hemifrån :) ska passa på att träna hundarna å va ensamma en hel del me :)

å så blir de nog städ-dag! om den inte blir idag :P får se va ja hittar på efter bloggandet.. ^^


Väntar nu på att distriktssköterskan ska ringa upp mig så ja kan få nya recept på mina salvor, Eksemen (stava de hur du vill) tar kol på mig... >.< Ni vet hur de ser ut när man fjällar fisk?! DE e jag nu =/ känner mig såååå äcklig när salvorna inte hjälper.. försöker dock intala mig själv att ja inte e en sämre person än andra bara för ja har lite (extremt mkt) torr hud men de e svårt x)


Aja, ska jävlar ha nya salvor iaf så de ska fan bort nu! e så jävla less på min hy!


Nä usch nu ska ja göra nå vettigare :)


Lägger väl upp "lär-känna-mig" dagarna sen.. orkar inte nu


Peace.


 

Ska du flytta ner till mig?! :)


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards