MalinWiberg

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Malin - 11 augusti 2013 11:54

Hejsan!

Nu var det verkligen länge sedan jag bloggade, vet inte vart tiden har tagit vägen.... lr jo de vet jag, jobbet har sugit åt sig den mesta tiden!

Jobbar i dag med (konstigt vah?! ;P höhö!) har delad tur, 7-10/16-21 så nu är jag hemma å väntar på att åka igen, tyyyyp... ja tänkte jag skulle rida innan jobbet igen men fan va de regnar å åskar nu... skiter it! Skulle gått min sista dag idag men eftersom dom behöver extra personal imorn hoppar jag inte 5 h då med. Så vi kan väl säga att sista dagen blir imorn xD (kanske) Dom ringer väl efter mig om jag behövs...


Ja ska iaf ta med mig hundet å gå till Ica, handla ngt att fixa käk av, sen ska ja ut till stallet å se till kaninen å hästarna.. får se om ja kanske ska ta hem dom en sväng, så får dom beta av lite medans ja hålls me kaninen... skulle behövt klippa hennes klor nu, men det går liksom inte så bra >.< Hon vill inte, samtidigt som jag inte vill "gå på" för mkt då jag misstänker att det faktiskt skulle kunna vara bebisar på g! spec eftersom ja tkr hon har blitt mer stressad osv sen hon kom..


Nä, fy nu är jag hungrig... uscch, nu kom de en knall. kanske ska lämna hunden hemma å gå till Ica själv...Vet inte om han törs vänta utanför själv när de smäller så dant xD


Nä fan, hare fint så hörs vi nästa gång!!


Hoj.


Hittade en bild på min gamla hona :)

 


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards