MalinWiberg

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Malin - 14 augusti 2013 16:14

Hello!!
nu ska de bloggas igen x) Slolt när ja orkar/hinner blogga.


De åskar ute, spöregnar, haglar osv.. riktigt läskigt >.< men nu börjar de lugna sig... dock bryter strömmen hela tiden..


Ja som tänkte cykla till hästarna förut, nu e jag glad att jag inte gjorde de för detta väder kom som vinden! Sjukt fort, visst att de har regnat till å från å åskat på håll hela dagen, men ja trodde de va på g bort :P

Hur som helst så för hästarna vänta lite.


Mailade AF igårkväll/natt å kollade lite hur de skulle bli nu, menar ja ska ju in i UGA:n igen å fick till svar att min handläggare är på semester... (Y) Braaaaa där! jävligt skillat.

Ärligt talat, jag tänker inte vänta på mina pengar bara för att dom där inne ska ha semester. Då får väl ngn annan hjälpa mig, å jo, de va ngn annan som "tagit över" mig men han visste tydligen inte om att jag ska börja på en truckutbildning denna vecka.... Hallå?! vart e min kallelse.... Suck, nu kommer jag ju garanterat inte komma med på den.


Vet inte om jag orkar med ngn praktikplats om ja ska va ärlig... Men vi får la se vart de bär å.


Tänkte bjuda på några bilder men eftersom strömmen bryts hela tiden å nätet försvinner så kan ja inte ladda upp några bilder... får lägga in dom vid annat tillfälle!


Nä, nu ska ja nog lägga mig i soffan å läsa lite Cesar ist, trööökdag blev detta!


Tjo!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards