MalinWiberg

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Malin - 19 augusti 2013 22:02

Hej folket!
Tror att de e Måndag idag, lr jo jag e säker... men de känns att man e arbetslös igen , då försvinner de där med att ha koll xD

Vaknade av luren imorse, inget alarm utan de ringde!

Hästarna hade rymt, Yes! åkte dit å lockade med mig dom hem, konstaterade att jag skiter i att försöka laga hagen utan ja river den ist, så de har ja pysslat lite med idag x) ska bygga en ny hage på annan mark som behöver betas ner, gud va pojkarna kmr bli glada! :)


Lillfisen gjorde en härlig vurpa ner i ett dike med >.< stod på huvet å skrämde mig ordentligt! Fy han va helt groggy å borta aslänge :S men han verkar må bra nu iaf, ser inga större fel på han iaf.


Har vatt in till stan en vända idag med, vatt på AF å skrivit in mig samt lämnat en kaninbur till min syssling. Hoppas Truckutbildningen drar igång V 36 ist, tror dom sa ngt om de iaf xD hon ja va hos pratade inte så mkt alls å verkade inte veta ngt hlr... min rätta "handläggare" har semester... så ja lär ju inget få veta än xD men jag vill iaf gå den utbildningen :)


Imorn ska jag in till stan igen, ska dumpa pojken på AF å själv dra vidare på jobbintervju, har jag förberätt mig?! njae, inte än iaf xD de där med att veta vad ja ska säga är inge svårt, de svåra i mitt fall är VAD FAN SKA JA HA PÅ MIG ?! allt ligger i tvätten, har kanske som mest två olika men rena strumpor... ett par lortiga mjukisar å en svettig T-shit. Yes! Där sitter ja fast nu xD


Nä, shit asså jag har kommit fram till att jag MÅSTE börja käka rätt snart, bygga upp mitt imunförsvar å må bra!! vet ni vf?! Jo, för att jag ska kunna pierca naveln igen! :D menar, jag har uselt läkkött, har alltid haft. Har tillome käkat (när ja drack) medicin för de xD
Nu är de så att jag vill ha tillbaka min piercing så ja måste skaffa bra imunförsvar så den läker this time! blööööö, hjälp mig! Nyttig mat, äta bra, nyttigt och korrekt. Yes...

Bilder! jo, för att :)

     

Hej med er! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards