MalinWiberg

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Malin - 13 augusti 2013 20:32

Hej där ute!


Ja sitter i soffan å klickar runt på nätets eviga trådar! Jag misstänker att min ponny har ngn lindrigare typ/förstadie av eksem i man/svans så nu ska jag hitta på ngt som kan hjälpa upp imunförsvaret. Något som innehåller Zink, Selen och mkt Omega 3... kanske skulle beställe hem Primero igen, men ja har inte råd >.< måste ju beställa 3 säckar/ggr om ja ska få de till dörren, vilket jag måste eftersom de inte finns ngn nära återförsäljare.. hur som så blir de 900 kr.. Väntar fortfarande på min hovslagarräkning som inte har kommit å nästa vecka, lr om två veckor ska han skos igen... *Tummen upp för utgifter*


Har bytt hedaer (som ni ser) e min ponny å sötaste Amelia, för att ja saknar henne! å tkr ponnyn e så söt på den bilden..


Jag är ju arbetslös nu igen och då ska far min ha tillbaka sin bil som jag lånat. df e jag nu utan bil >.< vilket gör att jag måste cykla till/från stallet varje dag (1,2 mil) första turen är nu cyklad. Kompis fick följa med. gick jättebra! och jag kommer nog ha träningsvärk imorn ^^

Ska vi fortsätta såhär tills snön kommer så lär nog Kompis se ut som en belgian blue å jag lär va tunn som ett spagettistrå xD


Idag står de 2-1 till mig, jag fick klippa tass nummer två på Zafira idag ^^ *Nöjd matte*
Får se om jag får ta sporrarna imorn, har ju inte lyckats lägga henne på rygg ännu så det är fortfarande inte så lätt att klipa klorna.. (pratar om min kanin för er som inte vet) Grejen är ju den att jag inte vill böka för mkt med henne eftersom jag fortfarande inte vet om hon är dräktig lr ej. Annars hade ja bara vänt nah upponer å klippt ;P
Men jag vill ju vinna lite förtroende med.

Är sååå nyfiken å veta om hon är med småttingar men de lär iaf dröja minst en vecka till innan ngt mer syns, i sånna fall. hon har ju bökat undan spånet i buren, sådär som dom gör i början men ja vågar iaf inte tro att de ska va ngt... bättre att inte hoppas på för mkt x)


Hoppas ja kan hämta nya buren snart! Hänger på om pappa får låna en kärra från jobbet.

Ska ju sälja den hon bor i nu så ja lär iaf hämta den nya snart... 

Måste hämta hö med. mängder! :P


Nä, nu ska ja gö nå annat xD

Hoj me er!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards