MalinWiberg

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Malin - 21 augusti 2013 18:52

Hej där!

Läget? Jag e hungrig ja... e jag iof alltid >.< men nu e jag grinig å trött oxå ^^

Har vatt me Sandra i stallet i typ 4 h.. skulle ha lektion i AR för henne men kunde inte va på banan idag så vi tog en "rida-ut-tur" ist, jag orkar verkligen inte gå! fy va de e drygt..

Lilleman fick iaf va hemma idag, en vilodag för han fick de bli! iof vilade dom igår med.. 

Imorn e de min dag, då ska jag å Max ut å springa lite... Tror grabben vill explodera ute i skogen lite :) Har inte vatt så mkt tempo på senaste tiden, mest skritt å trav.. Iof beror ju de på att de inte e jag som har ridit men ändå x) imorn ska de va jag :D


Jag är så sjukligt less på mina matvanor nu så jag spyr snart på de!
Fick några smarriga recept av Sofie idag så nu vill jag ha lön så jag kan handla!! Vill äta nyttigt å gott!! vill ha mat i magen som håller mig mätt länge, orka springa å småäta var 5:e min >.<


Nä, fy donk!


Nu ska ja steka mig en körv å kolla till tvätten...


Hoj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards