MalinWiberg

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Malin - 16 augusti 2013 20:32

Hej hopp!

Hoppas ni har de bra där ute!

Idag är verkligen inte min dag.. Skulle bli hämtad av far min vid 13 idag, ja vaknade 13.02 BRÅTTOM! 

Tog med min inte så pigga vove å sprang ner till bilen.. De va lagom att han orkade följa med. Märkte att Mr T inte alls mådde/mår så bra idag.. han kräks hela tiden å kan inte äta ngt alls, matvägrar*10 ! Ngt e knas med han, big time!

Hans försäkring har brunnit inne så idag försäkrade jag om honom. Hoppas han blir piggare snart! han är liiite piggare nu men ligger fortfarande bara på mammas kudde å suckar.. :/
Så, ja vi kan väl säga som så att jag har nog gråtit mer än jag vatt glad idag, e fortfarande inte torr i ögonen! Fattar inte vad som kan orsaka sådant illamående hos min älskling :'/ Så, jag är orolig!


Han är så nere så de e inge kul :/ alla andra skojar om att han är som en "normal" hund nu, utan ADHD, men om ja ska va ärlig så har jag mkt hällre en Turbo med ADHD*10 än att han ska va såhär :/


Älsklingen <3


Har iaf byggt ihop en kaninbur med pappa å Sandra idag, å Mr T låg å tittade på..

Gick upp till ponnysarna med lite mineraler å kollade till dom en sväng med, kände inte för att gör ngt med dom idag då jag vill lägga all min uppmärksamhet åt min vove!


 
Tänk när gräset va såhär högt å gott :)


Jag måste börja inse att jag faktiskt inte har världens bästa syn, måste använda mina glasögon !!!

Ser som en påse skit när ja sitter vid datorn/läser/skriver osv... skärpning helt enkelt!

 
Likblek?!


En "ljus" sak idag är iaf att jag ska på jobbintervju på Tisdag :) Håller tummarna stenhårt!! Behöver verkligen alla pengar jag kan få nu :/ räkningar är verkligen inte kul! å inte när man kommer efter med dom hlr... Suck!


Nä, nu ska jag sega vidare sen går ja väl å lägger mig hos min håriga pojk!! ska se om han orkar ut å kissa ngt innan sovdags bara..


Hej me er!
 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards