MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

bloggsuget kördes över av godissuget!

Av Malin - 10 november 2012 19:15

mmh, tror de blivit så xD

Ja älskar att blogga, skriva av mig å så men shit tror ja vatt mer sugen på godis än på bloggen de senaste dagarna.. meeen ska försöka byta tillbaka igen :) menar ja mår ju bättre av å blogga än av godis...


Har precis testat nå nytt, har gett mig på att göra chokladmousse för första gången i mitt liv x) tror inte de blev så lyckat men får väl träna vidare :) den står på kylning nu så har ju iof inte smakat ännu.. :P Kan va gött iaf!

recept har ni här----> http://www.tasteline.com/Recept/Mjolkchokladmousse_2

ifall ni oxå känner suget!


Imornbitti ska ja iväg å massera en häst igen :) mitt lilla rehabprojekt som verkligen börjar komma på benen igen :) Awesome! känns så bra att massera den hästen då jag verkligen upplever att det ger otroligt mkt! :) å ägarna ser de ju med, vilket är ett ännu större plus för mig :) menar ja vet ju vad ja ska titta efter å ja vet ju vad jag känner.. dom klämmer ju intep på hästen som jag gör.. :P


Uusch e sååå hästsugen asså >.< blir tokig!! är så sugen på att plocka hem min prins igen, dock känns de så fel när ja sagt att Amelia ska få ha han ett år iaf.. så får ju inte han förrän Maj nästa år !!! Fatta de e ju fasen 6 månader kvar >.< vilket innebär att ja redan vatt utan han i 6 månader... Half way there! ;) dock sååå kämpigt att ta sig genom dagarna utan han...

Meeen får se, tänkte försöka ta mig iväg å kika häst på Måndag! :) hoppas bara de går å time:a min tid me hon som ska visa hästen... vore soft å få se nah nu så man kan bestämma sig sen :P

Iof ska ju fölet vänjas av först så hon får ju inte flytta förrän om en månad lite drygt :)


tänkte försöka slänga upp de bort tappade lärakännadagarna efter detta inlägg me.. känns som att ja ligger efter lite för mkt nu.. x)


Ah nä ja kör på de!


Puss å k*ull! 


Mina två älsklingar Nilla å Atton! :)

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards