MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Fredagkväll igen :)

Av Malin - 30 november 2012 20:29

Hejsan där ute i snöstormen?! lr de kanske snöar som här, typ yrt snö HELA dagen men bara landat knappa milimetern x)


Nu sitter ja å långkallingar efter en sjuuuuukt varm å skön dusch :) va fett välbehövligt.

Känner att ja har stressat hela dagen! nu kan ja knappt landa för de känns som ja snart måste va på G igen...

Vaknade imorse, försov mig... alltså e man typ redan stressad när man vaknar x) åkte in till stan, gymmade en timme, fixade papper till AF, hämtade ut mina glasögon som blivit klara igår, sen slängde ja mig i bilen hemåt igen, stannade på ica å handlade frukost till hundarna, sen vidare hem å kasta i mig ravioli som älsklingen hade klart när ja kom hem, sedan stressa vidare till tre nya kunder. Masserat i 4 timmar, svinkallt! Sen hem via ICA igen å handla lite mer saker...

Väl hemma slängde ja i mig några korvar å makaroner x) å sen in i duschen.. ja å nu sitter jag här... tänker  på ALLT som komma skall... De e såååå stressande men ska bli sååå sjukt skänt när allt e över!


Imorn ska jag iväg å massera igen, på måndag börjar jag praktisera på ridskolan, på Tisdag ska ja klippa mig (om jag vågar å hinner x))

11 dec drar jag ner till skåne för att spendera två nervösa å spända dagar ENSAM! där med slutprov, 2½ h skrivande, latin, muskler, funktioner, leder, senor, massagegräpp, muskelfunktioner, sjukdommar, anatomi, organ, flyktdjuret, hästens psyke etc etc.. (wish me GL)

13 e de bara fara hem igen å hoppa på praktiken igen dagen efter följt av tre massager samma kväll.. Sen hem å packa för att sätta mig på ett tåg till Dalarna den 16:e dec å upp å jobba en vecka sen vänta in släkt å älsk som kommer upp å firar jul! SEN kanske ja kan stressa av lite :) lr nä, ska ta mig ann några kunder i dalarna me å massera genom min egna ponny samt rida å mysa me han då jag längtat ihjäl mig snart!!


Såååå, ni kanske kan vara liiite förstående om de inte dyker upp så många inlägg här på ett tag.. lr me vissa mellanrum.. å btw, ja ska ta upp de där lära känna mig tjaffset sen, men kanske bli efter nyår, när ja får tid igen ;P


Ja ja, ska blanda lite dipp å ta fram chipsen snart, ska kolla Grinschen (hur stavas de?!) me älsk ikväll... :) Han tyckte de va julstämning så visst, vi kör! :)


Just de, tänkte hinna me å baka pepparkakor på söndag me :)  vore nice me lite doft i lägenheten! :)


Nä, folket ha de fint!


Kanske dyker upp nån bild senare :)


Peace out!


Mitt mästerverk efter en kvällsåkning vid Ripan! :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards