MalinWiberg

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Malin - 3 mars 2013 21:39

Hejsan!

Längesen ja blogga nu... har gått en hel helg ;P
Vad har jag gjort då...? ja ni, inte mkt skulle ja tippa på..

minns knappt >.<


Har snickrat lite stall med pappa :) Myst lite häst me Sandra ^^

Planerat lite företag me morbror :)


Ja, vi skiter i de förflutna, minns inte så mkt ja gjort nu iaf...


Siktar framåt, imorn e de Måndag. Då ska ja till apoteket x) så ska ja kvällsfodra hästar me lillkusin.

de e väl typ de som e planerat just nu. sen får vi väl se vad de blir mer... tänkte försöka diska lite me >.< Att de alltid ska va så svårt å komma igång me de... ska iaf fylla diskstället en gång imorn xD


Sen blir de säkert nån långpromenad me hundarna :)


Nä, nu ska ja lägga mig på min sambo och alla djur som ligger i soffan å myser utan mig.


Peace out! :)



Saknar min älskling! <3

Men snart får han komma hem till mig igen :) *Happy*

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards