MalinWiberg

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Malin - 4 mars 2013 13:27

Asså ja har typ helt missat en sak... de e MARS nu! O_o

4:e Mars tillome.... vilket betyder att pappa fyller år om 6 dagar OCH att de e "bara" två månader kvar till min ponny kommer hem :D
Fatta så gutt ^^ må tiden bara svischa förbi nu! :)


Annars då, sitter hemma hos mor å far nu, har vatt här typ hela dan... tvättat bilen, tvättat lite kläder å busat me hundarna...

ska snart koppla mina två odjur å dra me dom hem till mig, för snart ska ja iväg å hämta/skjutsa folk å va me lillkusin i stallet.


Kanske orkar diska lite innan ja ska iväg... men vene xD annars tar ja de ikväll (mellan passen i stallet) eller imorn...


Igår önskade ja mig en morrondag me fullt ös, å jag tror tammefan att ja fick de idag! :) *Tack å bock*


Imorn ska vi kika lägenhet me :) Mer säger ja inte ;P e själv lite skeptisk till denna, helt perfekt verkar den men ja tror att läget e lite fel mot va ja önskar mig.. men priset e ju oslagbart!


Hur som nu ska ja sega vidare.... hemåt.


Haj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards