MalinWiberg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Malin - 18 mars 2013 17:44

i Söndags vart de inte mkt gjort, va väldigt hängig... ont i huvet så de spraka om de! >.< Huvudvärken kom egentligen redan runt lunch i Lördags... kände mig febrig å väldigt låg... de höll iaf i sig till i Söndags... när inte ens ibumetin hjälpte slog de mig att jag nog gått utan coca cola i två dygn.... OJ VA LÄNGE! O_o (för mig är de länge!)


Jag å älsklingen samlade ihop all pant vi kunde å åkte iväg för att panta, vi fick ihop till mat för dagen OCH en halvliters cola till mig ^^ OM DEN VA GOD! En klunk senare släpper all spänning i huvet på mig... Underbart! Nu va ja en människa igen...


Hur som helst, idag är de Måndag... tappade suget efter att blogga igår... de försvann med huvudvärken.

kände mig väldigt bloggsugen i förmiddags men jag tog mig inte tid att blogga.


Vaknade iaf imorse, svängde ner me Ante till skolan.. efter de va ja inge sugen på att åka hem så ja åkte till stallet å mockade, fixade vatten, mat å kollade över Sandras häst... Kallt va de utan handskar men skönt å göra ngt idag iaf :P

Hittade på Ansi i stallet me, snackade lite skit en stund.. kul! :) länge sen man pratade ordentligt me den tösen! :P


Sen åkte jag hemåt, när ja parkerade bilen slog de mig att nyckeln hem låg i jackfickan på Antes jacka... ORKAR INTE ÅKA TILLBAKA! så jag åkte hem till mammas å pappas hus, har ju nyckel dit så ja kom in. Skulle ju iaf släppa ut deras hund så ja kunde lika gärna spendera lite tid där till Ante kom hem igen... :P

Städade lite hos dom för att få tiden att gå....


Sen ringde kusin, pratade me henne i 1½ h tror ja... Va iaf kul! :) länge sen hon ringde mig bara för å snacka skit ^^ Nu hoppas ja att hon kommer ner hit i Påsk. vore kul :)


Nu har jag iaf tagit mig en dusch å dragit på mig min mysoverall :)

ska snart sätta mig i soffan å glo lite tv :P


Imorn ska ja iväg å massera! :) Skriva min första faktura med ^^ spännande!


Hej då me er.....


Bjuder på en bild på lillskarven, här va han inte gammal...å inge biff hlr x)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards