MalinWiberg

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Malin - 11 mars 2013 16:00

Hejsan. påbörjade ett blogginlägg igår men slutförde de inte då ja tappade sugen x)

tänkte försöka blogga lite nu, vet inte om vad egentligen men...


Ville ut på en promenad me hunden/hundarna i solen men nu har dom slocknat me Ante i soffan å snarkar så gött så ja orkar inte väcka upp dom... sååå skönt att de e hyffsat stilla en stund ^^ plus att jag blev väldigt seg nu me... ZZzzzzZz !


Ringde en från Bostadsbolaget nyss å undrade igen om vi ville kolla lgh i veckan. ja ska ringa tillbaka när ja vet när vi kan komma.

Har dock en smått negativ känsla me detta... känns som vi inte alls kmr få lägenheten om vi vill (den ligger bäst till av dom aktuella just nu) 

Även att de e en liten lägenhet (jämfört me den vi har nu) så tror jag att den skulle duga. 

Har ändå en känsla av att vi inte kommer duga som hyresgäster.... menar, massa djur å gå på soc e inte många hyresvärdar som uppskattar. 


Men ändå, jag tänker f*n inte sälja mina djur, de enda ja har, för att få bo ngnstans... sommaren kommer å jag är inte den som klagar, trapphus å under granar passar mig perfekt! har ju ett stormkök så mat kan ja laga iaf!


vet inte vf den negativa känslan kmr men jag kanske helt enkelt inte ska hoppas på för mkt!


Nä, nu sket ja i bloggen på ett tag!


Hoj!


     mina <3 :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards