MalinWiberg

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Malin - 12 mars 2013 19:03

Hej hopp!

Sitter vid datan en sväng innan farmen! :) Har precis käkat, e feeett mätt x)


Vatt å kikat på en lägenhet idag, fick den me! :D *Awesome*


Såå, 1 Maj blir vi Gamlebybor igen ;P
Ser ja fram emot! :) Hoppas på BRA grannar.


Annars har ja inte gjort så mkt idag... lr lite har ja väl gjort ^^

Körde älskling till skolan, sen gick ja me hundarna i skogen.. sen åkte ja till stallet å mockade åt kusin.


Sen åkte jag å älskling å kikade på lägenheten å sen vidare hem. Där vände jag efter en tugga mat å åkte å masserade kusins häst. Sen hängde ja me henne hem å fikade/städade lite :)


Efter de åkte ja hem, plockade upp hundarna å bejb, handlade å fixade käk. å nu sitter ja här...


Vad e de på tv ikväll då? efter farmen asså....


Imorn måste ja ringa soc å snacka me dom... x)


Annars tänker ja ta en SOVMORRON! efterlängtad e vad den är...


Ska rensa lite i skåpen me, lämna tillbaka en massa saker till mamma som inte e våra xD ju mer man gör sig av me nu slipper man ju konka me sig til nästa ställe.... ^^


uuusch, nu saknar ja min prins! Vill ha hem min ponny NU!


Har inge mer vettigt å skriva just nu... x)


Hejrå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards