MalinWiberg

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Malin - 26 mars 2013 14:23

Hello! Sitter i soffan å smälter maten lite... ska gå till jobbet om en timme typ.. kvällsjobb står på schemat ^^ bara fem timmar, känns lagom idag.. vaknade vid halv sju imorse å hade så djävulskt ont i halsen. ..har jag fortfarande >. < va ner till affären å handlade halstabletter. Sen fixade ja en kaffebricka till älsklingen som äntligen fått somna några få timmar (jag snarkade visst sönder hans sömn inatt :/)

Men efter en kaffe å red bull vaknade han till en stund. Dock somnadr han precis nyss i soffan :) ska väcka han innan jag går till jobbet. Stackarn har bara sovit tre timmar inatt.

Bejb fyller ju år idag me :D (Grattis älskling!!)
Typiskt att jag ska jobba på hans dag men vi får väl fira lite i helgen lr ngt ist :)

Påsk snart ju. Asså de e en av alla högtider jag aldrig kommer ihåg eller uppmärksammar längre. .. som barn va påsken jättekul! Man åt massa gott. Letade efter påskägg å umgicks me släkten... känns som att släkten har blitt lite för stor nu x) lättare att "fira" påsk själva ^^
Hoppas dock att nilla kommer ner ngt å kan leka me oss :)

Nä nu ska ja hämta mig en ballerina kladdkaka å fika lite ^^

Ha en fin kväll folket!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards