MalinWiberg

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Malin - 6 mars 2013 22:48

E såååå trött, en skön känsla ^^
Ligger redan i sängen så tänkte fatta mig kort :P
Dagen har bestått av bilkörande hit å dit.. hämtat folk här å lämnat där... tagit in hästarna i stallet, masserat en häst och mosat min ena fot ännu en gång. Tragiskt att jag inte lär mig att alltid ha stålhetta på när ja hålls me hästar... aja, nu vet ja hur en isbrodd i stortån känns oxå!

Sen har ja, pappa å älskling kikat på en
lägenhet, den va stooor å mysig. Hemtrevlig på nå vis... dock tkr ja att den ligger lite illa till.. åt fel håll me. Men men ska se om vi får kolla två andra lägenheter i veckan me...

När vi kom hem vid 18.30 typ så åkte vi å handlade lite käk... tacos! Gooo lunch ^^
Äter inte så ofta längre.. x)
Kikade på nyaste avsnittet av the walking dead me... ^^ sen efterlyst å nu e denna dag snart slut...
Imorn ska ja nog ta mig en tripp till Grebo å hämta upp lite grejer till firman ^^ men först ska ja köra bejb till skolan.. dock börjar han senare så ja får sova liiiite mer imorn än ja gjort hittills denna vecka...

Oj va kortfattad ja va.... not!

Nu e ja iaf klar för ikväll...
Gonatt! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards