MalinWiberg

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Malin - 15 mars 2013 13:42

Hello! :)


Dagen började vid 8.42 (skulle dock börjat två timmar tidigare) Meeeen ja hann de som skulle hinnas fram till nu iaf :)

Lillebror sov över här till idag me hunden. Så ja sparkade upp han å älskling, sen körde ja Ante till skolen, sen hem å fixa iordning mig..lyckades dock inte så bra, oplockade ögonbryn å äckligt hår som ja desperat slängde i massa hårvårdprodukter för att få de att lyftas lite å lukta gott xD Blev heller inte mer smink än mascara... MEN ja tänkte såhär: Visst är utseendet viktigt vid en första träff osv meeeen jag vet att jag kan prata omkull dom iaf :) Tror de gick, håller en tumme nu å hoppas! :)


Sen slängde ja mig in på Willys en snabbis, mest för ja ville se hur de såg ut nu, så längesen ja va där...:P Handlade me mig juice, tomater å mjölk hem ^^ Vene vf men saknade tomater igår, visste att mjölken va slut hemma OCH jag vill ha juice till frukost ist för oboy, för nu får ja ont i magen VARJE fång ja dricker de.... x)


Sen åkte jag hemåt... körde ner lillebror till pizzerian å hem å sen hem hit, har precis landat... tog in posten nyss me, fått nya kontrakten på nya lägenheten... fick me lite info osv om allt möjligt... VI FÅR CARTOON NETWORK I TV:N SEN!!! :D


Dock har ja en känsla av att jag kommer tycka alla program där suger nu xD Haha men endå.. nostalgi ju! :)


Snart ska ja åka å hämta Ante efter skolan, sen ska vi handla lite till... Måste ha me lite fika imorn fick ja reda på nyss... Ska iväg TIDIGT!! >.< å jobba lite :) fast de blir typ bara 2 h (3 h me resan) ska hjälpa min farbrors tjej på hennes jobb... (där ja kanske skulle få sommarjobb, men har inte hört ngt mer om de än xD) De e iaf ett stall me ca 100 travhästar.. ett avelstall! :) ska bli kul å va me lite där å se hur de går till osv... å hästar e ju alltid mysigt att hålla på me! :)


Frågan är vad vi ska käka idag... falukorv och ngt kanske... men va ska göras av korven?! stekas? in i ugnen? korvståganoff? ngt förslag?! :)

Lär iaf använda korven nu... xD VÄGRAR slänga en hel ring bara för de fått gå ut...


Nä ni, va ska ja säga mer.... har inte så mkt mer å dela med mig av just nu....


Hörs senare ist! :)


Peace.


Bjuder på en EGO bild, för att jag kan! xD

 

Och en bild på min älskling, oxå för att jag kan! (å för ja saknar han)

 



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards