MalinWiberg

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 1 november 2012 18:17

Hejsan folket!

River väl av Dag 16 med en gång..:)

"Min favorit dag på året" Here we go...


Hmm, asså förr hade de ju lätt vatt min födelsedag! :D lite senare hade ja sagt Julafton! :D å nu.. ja ni, ja har ju hunnit bli 21, närmar mig 22 väldigt fort.. så ja e väl inte lika spänd å exalterad över julafton å födelsedag längre.. menar de börjar bli en vanesak å fylla år, plus att julen har spårat ur xD vet inte men vi börjar på nå vis bli för många nu.. x) Släkten växer big time å i jan/feb e de dags för två små pyren till å komma till släkten så den blir ju inte mindre direkt :)


hur som, nu spårade ja lite.. sry. min favoritdag på året.. svårt, men ja måste nog faktiskt säga julafton iaf (kanske ångrar mig sen) men de e ändå en spec feeling över julhelgen oavsett hur den firas/inte firas.. så ja, JULAFTON is tha shit!


Nu ska ja dra lite om dagen... Vatt i "Skolan" guud va ja tkr de esvårt å kalla de skola xD menar vi pluggar ju inte skolämnen, bara typ söker jobb, skirver CV, lär oss ams´s hemsida utantill, bowlar, äter å segar oss xD hur som, idag har ja ringt en helvtes massa samtal,mailat folk, åkt till folk osv på "skoltid".. de krånglar ju me facket, A-kassan, arbetsförmedlingen osv.. >.< Usch!


Btw, måste skicka in alla tider/dagar/timmar som ja jobbat från Aug till ja slutade till ams ju.. shiiit segt!


Träffade Elin på bussen påväg hem :) kul å snacka lite skit me henne igen :)

Sen såfort ja kom hem så ringde mamma å ville ha sällskap/skjuts till bynn å handla så ja sadlade om å drog dit.. efter de lagade jag å  älsklingen egna hamburgare :) blev såååå många å såå gott :) dock krympte dom ju som vanligt ihop till biffstorlek så tror ja ska laga ngn gryta på resten imorn :P lr nå...


Har tvättat idag me (behövligt) synd bara att hela sovrummet e inplastat så man kan inte lägga in sakerna i garderoben vilket innebär att de snart e skitigt av att hundarna far runt å drar ner saker och ting på golvet å sover påt x)


Nu ska ja snart hoppa in i duschen, ska duscha länge å varmt!! sen blir de softa lite framför tv:n


å vet ni, IMORN E JA "LEDIG" :D

Ska jobba hemifrån, vilket innebär SOVMORRON :D Awesome som f*n!!


Nä shit, hare gött folks!


Peace.


 
Vill ha snööööö nu!! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards