MalinWiberg

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Malin - 2 december 2012 19:45

Heey! 

Börjar få lite Söndags-ångest snart >.<

Ska ju börja på praktiken imorn, de e inte alls nervöst! tvärt om, de ska bli kul å få mocka lite skit igen, umgås me hästar o kanske tillome få hjälpa en eller två till ett bättre liv :)

Å de skulle ju va ascoolt om ja fick sitta på en nångång me :D skulle verkligen få mig på topphumör!

Meeen ska inte hoppas på för mkt, e nöjd bara ja får mocka lite skit ja ^^


De som gör mig nervös e ngt annat.. alla måsten inför allt som kommer...


Måste fixa nytt busskort imorn, helst innan eftersom ja ska kunna åka dit oxå xD

Måste fixa matlåda (får nog bli en färdigrätt x))

Måste plugga massage

Måste ta mig upp imornbitti

Måste komma underfunn me om hur jag ska klippa mig på Tisdag! (vet inte om ja vågar klippa av så mkt hår som jag tänkt mig)

Måste fixa me Skåne-resan, boende, käk, resan dit å hem osv...

Måste ta ledigt från Uga:n/Af under jul..

Måste bestämma mig om ja ska jobba åt DK Hemservice lr inte (Tror ja sak de)

Måste boka/ha råd å betala tågbiljett till Dalarna..


ah, ni ser en hel del måsten å ja kan göra listan mkt längre om så önskas... 


Ska nog ta bilen å åka å handla lite tills imorn samtidigt som ja dumpar den hos mamma å pappa. 
ska föressten ringa som å kolla hur långt de har kvar hem.. tänkte ja skulle passa in de så ja kunde snacka lite me mamma om imorn, kanske kan åka me mamma in till stan imorn (eftersom mitt busskort gått ut) vore awesome.


Fick veta att Älskling å jag ska stå för salladen till julbordet, förut idag. har kollat på lite recept men hittar inget vettigt.. vill ha en "grönsallad" fast i julstil :) har ni några tips? vad brukar ni ha för sallad på julbordet? Tar tacksamt emot tips å recept :D Btw, de ska räcka till typ 15 pers, kanske lite till :P


Nä, nu ska ja väl görangt annat... 


Om ja åker upp å jobbar innan jul e de bara 14 dagar kvar tills ja får träffa min prins! :D *AAaaahhhHHh!!!* :D :D

(bara en tanke liksom)


Nä, som sagt ngt annat va de ja... :)


Ha de fint folk!


Å trevlig första advent på er! ;)


XoXo


Pix: saknar mina kissebebisar! :)

       


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards