MalinWiberg

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Malin - 9 december 2012 22:24

.. å ja ska snart gå å krypa ner i sängen ^^


Känns som dagarna blir såååå långa när kusin kommer hit :) man gör så mkt, hittar på å fipplar :) glömmer tillome bort att äta imellan åt, (Tur man har en mamma som matar oss) :)

Har bakat lussebullar ikväll, kul men smaka inge saffran :/ hade i för mkt! med flit för vi gillar mkt smak... men hände nada! så nästa gång ska ja köpa ngt dyrare saffran, Coops sög!


Sitter å kör några test på jägarförbundets hemsida :) vill ta upp min jägarexamen igen så ja får de klart :) Så de blir nog nästa sak som ska pluggas efter massagen! :)


Imorn e de Måndag igen! >.< tkr många, men inte jag för ja tänker minsann stanna hemma å plugga. Oansvarigt tkr många, men inte jag för hela min framtida karriär hänger på morrondagen så ja tänker lägga hela min energi på plugget ist för på å skotta skit åt nå hästar som iaf får de gjort utan mig x)


Hm, kanske dumt å lägga ut på bloggen att man tänker skolka, MEN denna gång skiter ja i xD ja får liksom inte ut ett skit av att åka dit imorn, inte en spänn får ja för de... då kan lika gärna dom som får betalt för de jobba själva imorn. ja strejkar å de står jag för!. Punkt.


Nä, nu ska ja la göra nå annat... slänga sopor å kolla tvättid kanske... sen plugga!


Hej då!



Av Malin - 9 december 2012 13:49

Hejhopp!


Tänkte bara slänga in ett inlägg å berätta hur opepp jag är på slutprov å resan ner till skåne ENSAM! >.<

Har inte pluggat ett ord än sålänge denna helg >.< å på Onsdag e de dags! Åker dock till Skåne på tisdag, i snökaoset... om ja ens överlever så lär resan ta tid >.< UuuuUuUuuuuusch!


Men vet ni vad, ja kommer känna mig lättare än en fjäder när de väl är över! bara ja klarar provena...


Igårkväll byggde ja å Ante pepparkakshus me Nilla å Dennis.. vi freelansa lite, hade inga mallar eller så.. blev sjukt fult! dock blev de ett hus å de e de som räknas tkr ja ^^ mitt första pepparkakshus i livet btw!


Om en timme ska ja åka till min kusin å fira henne på hennes 15 års dag som är idag! :) å efter de ska ja å älskling baka lussebullar (om vi orkar) annars ska ja väl plugga lite >.< x)


Värmer upp me lite chips ja, har inte käkat ngt än idag men blir väl en del tårta sen antar ja ^^


kanske gör en soppa till kvällen! vore gott me ngt varmt :)


Btw, ja myser runt i min "Onepice" som ja fick av mamma igår när vi va i stan, fick välja den själv å så men de e en födelsedagspresent. så ja får inget sen x) meeen de e lugnt :)


Nä, ska ringa kusin en gång till nu å se om hon vill me å fira sandra :) (Nu måste hon väl snart ha vaknat?!)


Hojt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards