MalinWiberg

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Malin - 10 december 2012 18:52

Tänkte bara lägga upp de jag änskar mig i julklapp/födelsedagspresent i år :)


För er som tänkt ge mig ngt så kommer här ett tips om vad jag vill ha.. Kanske kunde vara smart om ni gick ihop några stycken då detta är ngt liiite dyrare ^^


EN SHETTIS!!


             

   


Önskemål: Gul med vit man/svans, Stor shettis (inte mini), Sto/valack eller Hingst spelar ingen roll men gärna en hingst :D ålder kan ligga mellan 4 å 10 år kanske :)


Om ni hittar ngn modell som inte uppfyller alla önskemål har jag överseende med det! :)


Tack på förhand.


Av Malin - 10 december 2012 15:09

..å jag har namnsdag idag ^^ (just as you know ;P)


Sitter i sängen me datan i knät å kollar ut, snön vräker ner.. hittar ingen riktig inspiration till å blogga men gör ett försök..

Hemma idag som jag sa, ganska passande för ja har fett ont i huvet >.<

fick ett meddelande på luren när ja vakna förut me, Skåneresan blir inställd då dem är insnöade där nere å de e tydligen snökaos så de e framflyttat till Januari..

Skönt, då slipper ja halka ner dit me bilen imorn å hinner plugga lite till ^^


Skulle behöva knartat iväg å handlat hundmat å en huvudvärkstablett vore hlr inte fel.

men ja vet inte, snöar ju som satan å e lååångt till affären >.< så ja orkar inte!


Nä, ja ska la sega vidare!


Tjo.


Några oldies igen ^^

       

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards