MalinWiberg

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Malin - 20 december 2012 19:32

Hej hopp!


Shit nu har ja äntligen landat i soffan för en stund. de gäller att passa på mellan varven...

Vilken dag, har vatt inne på AF idag, ska börja på miroi med en jobbcoatch den 7:e januari, såååft! sen ska ja försöka skramla ihop pengar till starta eget kursen den 28:e Jan :) Dom på miroi ska hjälpa mig me egenföretagandet oxå!


Har skjutsat in Ante till sin skola för julavslutning me, sen hem å käka frukost å kolla på julkalenderna hoa mamma.. (nä, man hinner inte äta tidigare än 18.45 när man e arbetslös, de e ett heltidsjobb att va de)

Sen hem till mig å nu har ja äntligen lyckats konka in alla påsar från systemet, ica å en julklapp från Dennis som ska me upp till Dalarna imorn :D


å nu sitter ja i soffan! fått i laddaren i luren å sen får vi se när faster min kommer förbi å ska få instruktioner om katten :P


På Ica idag fick jag två små tjejer att lé :)

Stod efter dom i kassakön, de va två tjejer i 5 å 8 årsålder kanske... de hade plockat ihop en påse turkisk peppar å lite små godisar å stod å pillade me tjugolappar å mynt.. sen gick den äldre å plockade bort varor från bandet.. jag fattade det som att deras pengar inte räckte till så jag kunde inte hålla mig utan frågade hur mycket som fattades för dom, ena tjejen svarade me darrig röst "Fyra kronor.." Jag sa direkt att dom 4 kronorna får ni av mig å gav dom lite av mitt skrammel i plånboken.. Oj, va dom sken upp! :) sa nog tack 5 ggr innan de lämnade affären.. å visst känns de bra! :) Menar fyra små kronor, självklart ska töserna få de där godiset dom stått å skramlat till.. ^^ Jag tkr att 4 kronor de har jag råd att ge bort till små söta främlingar, MEN om de nu skulle vara så att jag inte hade råd me de så kommer jag ta den smällen med ett léende på läpparna, för de känns så bra i hjärtat å kunna glädja några med så lite. Plus att jag HATAR när plånboken e tung som ett as av massa jäkla mynt som inte används förrän de måste, så va skönt å lätta lite på den ^^ x)


Jaa, ni Imorn smäller de! Åker ju till Falun då :) UNDERBART!

Ska äntligen få träffa min ponny, fira jul å bara vara... bara få skita i! fy f*n så gutt!

Ser ju självklart mest fram emot att få ut å lulla på min ponny, men visste ska de bli kul att få fira jul igen! med släkten å älsklingen å HUNDARNA! Första julen med Turbo :D


ja ni, de blir grejjer de!


Nu ska ja sega vidare på nätet, orkar fan inte diska idag.. får ta den skiten imorn (även att de inte e min tur att göra de)


Peace folket!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards