MalinWiberg

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Malin - 17 december 2012 20:29

...känner mig något mer motiverad att blogg nu, vet inte vf bara e så xD


Har fått i mig lite (mkt) käk nu så kanske e df.. lättare å tänka när man e mätt :)

Hopp, verkar visst bli ett liiitet kalas för fröken Malin imorn iaf. dock har ja en hel del å göra inan dess xD Har diskat upp massa små talrikar som ja hittat i en kartong nyss, har ju annars bara porslin uppe som räcker till två x) Imorn ska ja ta mig ann resterande diskberg, fixa en tårta, marängtårta får de bli, har aldrig gjort en sådan själv men får bli en testomgång.. blir den äcklig kanske folk inte kmr tillbaka nästa år :) x/


Men jag börjar dagen med att åka å massera två hästar, då får ja lite födelsedagspengar me ^^ Awesome!

Sen ska ja hem till mamma å baka å fixa :) eftersom ja själv ine har råd att fylla år så får ja baka ur mammas skåp :) Peeerfekt !

Måste städa hela lägenheten imorn me... blir ju en enkel match när man har hundarna med som MÅSTE hjälpa till >.<

Aja, lite skit här å där gör väl inget ?!


Har ni tänkt på att vissa dagar framför datan e sjuuuukt inspirerande å givande på många sett å vissa dagar e datan bara ett fett tidsfördriv eller ett  ont måste.. Idag har ja dock haft en sån där bra dag, fått en del viktiga saker gjorde å hittat mkt bra skit på nätet :) sååå cred för de!


Fy fan i helvete va ja e sugen på ett jobb nu asså... Blir knäpp!!

Älskling kom ju in på skolan i Januari (vilket är väldigt bra å positivt) dock bidrar ju de till att vi kommer bli av med Socbidraget såå JAG MÅSTE HA ETT JOBB!!!!


Har sökt ett nytt idag, inget ja vill ha men ngt ja kan tänka mig iaf.. menar Inget jobb är värr än att gå arbetslös!


*Byter ämne igen*

Har gått å tänkt på min ponnypojk hela dan idag... e såå sugen å få spendera lite tid me han nu! Blir varm i hela kroppen när man tänker på allt mys vi ska göra fr.o.m Fredag! :D WIIIIE !!

Bara få sätta sig i snön mitt ute i hagen å titta på han, mysa me hästarna som kommer fram å nosar på mig ^^

Asså de, DE e fan livsnjutning på hög nivå! ^^

å få stå å borsta å klämma å känna i timmar... :)


aaaaah, de e vad jag lever för !!


Nä, lite bilder sen ska ja köpa godis?! lr softa i soffan ?!


Jag å Ronja på promenad (skuggorna av oss iaf)

 

Min bräda! <3
 

Kompis som bebis! :) (Å råttorna levde)
 


Nyår 2010/2011 Jag, Carro, Josefin i Sälen!
 


Sheridan (som fixade hjärnskakning å två krossade nackkotor på mig 23 Dec 2009) De e lugnt, inte hans fel att han föddes me nerverna på utsidan ;P
 


Skoterkortskurs :) Sälen 10/11
  

Av Malin - 17 december 2012 14:43

Hello!

Sitter i sängen å käkar choklad me nötter i >.< Fyy så äckligt! dock e ja så sjuuuukt sötsugen så de slinker ner iaf.


Har vatt en sväng till bynn å pantat, handlat å hämtat älskling efter skolan :P

Idag blir de fläskkotlett, kroketter, sallad å bea :) Awesome!

de ligger å gottar sig i marinaden nu ^^


Guuud så tråkigt de e när snön regnar bort >.< har regnat i två dar nu å snart finns de inge snö kvar här =/

Jag som vill ha en VIT FÖDELSEDAG! Aja, får väl va nöjd om de iaf blir en vit jul...


E sååå pepp på å åka upp till ponnypojken nu asså!! de kliar i fingrarna på mig!! Vill hinna så mkt, göra så mkt samtidigt som ja vet att de måste bli hyffsat lugnt då jag bannemig ska hinna massera genom han! 


Imorn fyller ja ju år... 22 år ! O_o 

Börjar dagen med att kliva upp tidigt å åka å massera två hästar.. sen hem å städa lr ngt annat trökigt.. xD

Har ju inte råd å bjuda på nå kalas så tror inte de blir å fira ngt.. 

Känns lite sumt att släktingarna verkar tro att ja ska fira x) eftersom att alla undrar om ja ska va hemma lr inte.. men de blir liksom inte bara problem med att inhandla allt som ska bjudas på utan ja har liksom inte plats för allt folk.. >.< har två stolar, men visst dom kan ju turas om å sitta!


Hur som, ni som tänker komma hit trots att inga inbjudningar skickats får helt enkelt ha överseende med att inget kaffe kan bjudas på (då kaffebryggaren e trasig) å allt annat som hör till kalas har inte heller inhandlats då pengar inte finns xD sååå, kom hit men förvänta er inget!


Där sätter ja punkt.


Peace



Kolla in snyggingen som kan jobba för sin mat! ;)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards