MalinWiberg

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Malin - 21 december 2012 10:31

Hej då folket!

Drar till Dalarna över jul om 3½h å till dess ska ja packa klart, diska, städa, stressa, stressa å kanske hinna käka ngt...


Tänkte bara "förvarna" om att ja kanske (ganska säkert) blir lite off från bloggen ett tag nu, tar inte me ngn data å tänker faktiskt vara social denna jul! :) Såå, vi ses när vi ses helt enkelt.


Vovarna sover på varandra i soffan, snön yr ute, jag känner mig lite småfrusen efter promenaden å bara tanken på att jag snart får träffa min ponny gör min TOK-GLAD! :D

mmmh, va ja bara ska njuuuuuta denna jul!


(Tror jag ja) Kommer nog bli som alla andra år, mormor springer runt å härjar å ororar sig överallt för att hon tror att vissa saker inte blir gjorda, mamma å pappa ryker ihop å morfar får migrän.. Wera ramlar omkull å gör sig illa, Moster gör allt i sin takt, Nilla e ute i stallet från morron till kväll, hundarna yr runt överallt å försöker finna ro i nån människa, Bröderna spelar dator i källaren, Putte kommer försent å jag kör mitt race "Fuck it all", Käkar julgodis å kollar kalle Anka, å håller utkik efter tomten! :) Antar att jag, som varje år kommer få leka ihjäl mig med alla små kusiner oxå... Meeen vad gör man inte för att barnen ska få sin jul!? xD


Nä hörrni, Julen må vara en stressens helg för många men i år ska den fan inte få bita mig! Inte för den brukar de men ja brukar bli pisst när andra stressar xD


Hur som.. Jag drar nu ja så får ni ha de gött i jul!


Peace.



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards