MalinWiberg

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Malin - 11 december 2012 21:27

Alltså har ni tänkt på en sak?!...

Ni vet sånna där förbannade MÅSTEN som väldigt många myndigheter sätter som krav på en... Just dom måstena e så förbannat jävla omotiverande å sjuuuuukt jävla tråkiga så man nästan går under jorden... de värsta är inte att man måste göra ngt man inte vill, orkar eller har lust med utan att det är just DÄR man måste glänsa!


Förstår ni, om man vill komma vidare till nästa steg som är ngt närmare sitt riktiga mål måste man visa framfötterna redan från början, å de e enligt mig så fruktansvärt orättvist...


Varför ska man behöva låtsas att man trivs eller tycker om de man blir tvingad att göra bara för att kanske kan skapa sig en bättre/roligare framtid  ?!


Ska ja va helt ärlig tkr ja bara att vissa myndigheteer sinkar en ist för å hjälper en å skyndar på... 

Vet inte asså, men ja e en milimeter ifrån att ge upp att få hyran betald varje månad bara för att få känna mig som en människa igen å ingen jävla robot, för de e fan precis vad man blir behandlad som...


å ärligt talat, jag skulle kunna vända min praktik till ngt bra å kanske tillome ngt givande längre fram.. men då krävs de att jag kniper om vad jag tkr på riktigt, vad jag känner å vem jag egentligen är...

Ja vet inte asså, de e inte min stil å tiga eller bara spela med... 


frågar ngn så inte fan ställer jag mig å ljuger bara för att den som frågade ska bli nöjd me svaret.. jag säger de jag personligen tycker å tänker just för att jag själv ska bli nöjd med svaret...


Såå, vill ni inte höra sanningen fråga inte mig!


Hur som helst, ja ska till praktiken imorn igen.. kul? Nä faktiskt inte, ser inte fram emot de för fem jävla korvören.. just nu är jag så pisst å sur å tvär så ja tror ja skulle kunna vräka ur mig i stort sätt vad som helst rak från hjärtat (kanske tillome lite för grovt sagt) till vem som helst. oavsett om vi träffats tidigare lr ej...


Shit, fett negativ ja e men usch, denna dag har vatt så jäkla uppåner så ja skulle kunna kräkas..


Aja, blir väl bra nångång..


Har iaf sökt jobb på löpande band idag för nu e ja less på att behandlas som skit av regeringen (från grund å botten)

De e fan de enda som e positivt me att gå på soc bidrag, man blir liksom desperat efter jobb! man vill inget hellre än å jobba, oavsett timmar, dag eller natt... bara de e tillräcklingt för att få slippa dom asen.. tror faktiskt att de e lite av deras grej, att bli hatade.. menar då vill ju ingen va kvar. då gör man ju tillome lite extra för att få komma därifrån...


Menar, shit! Soc e verkligen inget att luta sig på! Duger inte till mkt >.<


Nä fan, söva å vakna på rätt sida kanske!


Peace out.



Av Malin - 11 december 2012 14:29

..man kan ju undra iaf, allt skiter sig ju hela tiden... å vet ni vad? DET SUGER!

Nu har ngn smart jävel fått för sig att ja sagt nej till praktiken å de har ju självklart resulterat i att soc stängt av mina utbetalningar... Awesome! Menar vafan e de om?! O_o Jag är ledig idag, imorn å övermorron. å de e en GODKÄND ledighet.. Sen ska jag åka bort över jul, OXÅ EN GODKÄND LEDIGHET.

Däremellan e jag på praktiken precis som ja ska va... 


Aja, har ringt runt å snackat folk tillrätta nu å hoppas de löser sig, annars kommer tyvärr lilla jag bli fly förbannad å de kan ja lova att ingen av de inbladade vill uppleva...


*Puuuh*


de va de.. orkar verkligen inte mer skit nu asså... vafan e de me att vara arbetslös, snacka om att sparka på dom som redan ligger... bara för man inte har ngt jobb att gå till ska man tydligen kunna ta hur mkt stryk som helst... för de e fan precis vad jag gör! >.<


Nu kom de ännu ett negativt besked i ett sms... >.<


Tänkte ja skulle ge mig på å beställa biljett nu i två dagars tid... MEN självklart funkar inte Sj's jävla hemsida... SUG!

Aja, får ja ingen biljett innan Söndag så skiter sig väl nästa grej me... Uuuuh, va de känns bra! >.<


Nä fan nu ska ja sluta lacka, har de ju ganska bra ändå... Har tex ÄNTLIGEN fått en tvättid :D så håller på att tvätta nu, fick dock börja med att göra rent torktumlaren SOM VANLIGT! (blir så satans less på att alla jävla f*ttgrannar inte kan städa efter sig!!)


ska snart byta tvätt tror ja x)

Har tappat tiden efter alla jävla samtal hit å dit...


Okej, nu fick ja ett nytt samtal... å ja måste bara säga såhär: FUCK YOU ALL!!

Blir så jävla förbannad... asså shit, ja stryper ngn snart... å dom ska ringa tillbaka hit å dit, ärligt talat nästa gång svarar ja inte för ja går å sätter mig i en snödriva å tjuter!


Heeeej.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards