MalinWiberg

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Malin - 7 december 2012 16:38

Hopp, där åkte älskling iväg till sina kompisar! å här sitter jag å tkr synd om mig själv xD Aja, ska inte deppa vi fick ju faktiskt iaf säga både hej å hejdå till varandra idag ^^

Hoppas han får roligt ikväll iaf! för de ska INTE jag ha... Nä, för ja känner faktiskt inte för att göra ngt roligt just nu så de skiter ja i!


lär väl ut i köket å diska, eftersom diskmaskinen just stack >.< har ju diskat de senaste gångerna så vf inte en gång till... jävla helvetes kuk skit! HATAR ATT DISKA! de e fan värr än svininfluensan! (Jaa, jag va en av dom lyckliga jävlarna som överlevde den!)


en till rolig sak btw, tågbiljetten som jag ska boka har stigit i pris! :D 

å sen får ja inge bidrag från försäkringskassan när ja åker iväg över jul... fucking jävla bull!


Såååå, härligt me alla positiva saker som händer i ens liv! :)


Awesome!


Sååå folket, sug k*k nu så hörs vi!


Haj.

Av Malin - 7 december 2012 12:04

Hello folket!

Mysig dag idag :) nä, ingen spec anledning de e ju bara de att de e vitt ute :) (ja vet de har vatt de några dar redan men först nu man njuter av de.. lr nå)


Sitter vid datan å dricker cola, de e bra för skälen har ja hört! lr nä, nu ljög ja.. bara ngt ja hittade på nu x) men gött e de.


E hemma idag, lite krasslig..

Ska nog orka gå å värma lite tacos från igår snart.. börjar bli hungrig >.< men ja måste diska först !! Yeey!


Älskling vile ut i skogen å grilla korv me hundarna när han kmr hem sen, vore fett mys :) dock e de typ kolsvart när han kmr hem så kanske får bli ngn dag i helgen ist..:)


Igår hittade ja på min gamla bdb x) fett kul å se tillbaka på tiden som gått, hände en hel del saker i mitt liv under gymnasietiden.. blev mkt skratt å gråt framför datan igår. men va kul å komma åt lite gamla foton :)

Tänkte bjuda på några av dom här idag :)


De börjar dra ihop sig nu, på Tisdag åker jag till Skåne, hem på Torsdagkväll, praktik Fre + massera tre hästar.

packa om å dra till dalarna på söndagen.. sen stanna där tills efter jul.


Blir å JOBBA på min födelsedag för 4:e året i rad nu! >.< meen de e lugnt, e van nu å bryr mig inte så mkt om tårta hit å dit.. känns liksom som att fira sin födelsedag e för andra. jag har liksom inte firat min på riktigt på så länge så de kvittar nu.. lite tråkigt faktiskt. men vafan, orka styra ihop ngt me folk som säkert har annat för sig när ja ändå ska jobba 8-12 h den dagen.. får fira när ja e gammal å inte jobbar ist..


Nä nu kurrar magen.


Hörs!


Paus! x) måste bara tillägga att min handledare på AF ringde nu mitt i bloggandet :P
ska ha möte om min framtid nästa fredag! O_o kanske slipper praktiken :D
aja, mer om de senare!


Pix:


På färjan till Gotland för praktik

  
Praktiken, Observera att JAG ÄR BRUNARE ÄN NILLA! :D
 
Min tid som BlondinBella xD
 
Heeelt slut efter en heldag som barnvakt ;P
 
Två kusinpar på Zakynthos :) -07
 
Saknar min älsklingspiercing! :/
 
Praktik på Gotland, jag å puh tar en paus i hagrensningen då jag har hög feber å inte orkar så mkt >.<
 
Älskade Maximiliam! :)
 
Tottan å Azlan! :)
 
Sista kvällen tillsammans! :'/
 
Tjuren! :)
 
På tur! (här va ja bara fodervärd på ponnyn) :)
  


Peace out!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards