MalinWiberg

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Malin - 12 oktober 2012 20:19

Heey folks... Nice pix huh?!

Detta ska alltså föreställa en hel vägg i sovrummet!!

Av Malin - 12 oktober 2012 20:19

Heey folks... Nice pix huh?!

Detta ska alltså föreställa en hel vägg i sovrummet!!

Av Malin - 12 oktober 2012 20:19

Heey folks... Nice pix huh?!

Detta ska alltså föreställa en hel vägg i sovrummet!!

Av Malin - 12 oktober 2012 19:45

Jaa, va tror ni... är detta en MysFredag?
Ska ja berätta...


Vatt iväg å masserat en häst idag, då ringde luren men eftersom jag är en sån proffisionell massör så trycker jag av alla "oviktiga" samtal under behandlingen ;)
Meeen fick iaf höra från A att de va Soc som ringt, eftersom de inte fick tag på mig ringde de han..


Å vi har fått avslag från ekonomiskt bistånd! :D *alla jublar* För er som inte fattar att jag är ironisk ska ja förklara lite djupare: Vi får alltså ingen hjälp med att betala våra utgifter vilket resulterar i ett hemlöst par som lever på fontänvatten å luft! åååhså underbart >.<


Vill ni veta vf vi inte får hjälp? För att man i våran sits inte får ha några tillgångar, ni vet sådans som bil, båt, villa, mopder osv... Nu e de så att dom har lyckast luska fram saker som vi själva inte ens visste om.. de e så att vi äger tydligen två avställde mopeder, å när vi tänker efter så, Ja de gör vi.. bara de att den ena e såld sen länge tillbaka och de har vi inga papper på å den andra står som ett vrak i min fars garage. så dessa två (egentligen bara en) skrothögar ska kunna betala våran framtid?! DET är precis vad soc säger... skulle vi sälja den vi har kvar skulle de KANSKE kunna betala ett mål mat för en dag..


Helt otroligt hur de resonerar, jävla idioter asså!


Som att detta inte var nog har även lånat hem mammas dammsugare då jag är trött på att städa hela lägenheten med sopskyffel. Sååå tänkte dammsuga lite under sängen å fick syn på att golvlisten va väldigt dammig så jag tänkte att ja skulle dammsuga även dessa när ja endå har dammsugaren liksom.. Kör på å mörker att dammet inte försvinner... tänkte "vafan!" å drog handen i de för å se om de satt fast xD meeen de visade sig vara MÖGEL! fuktigt, illaluktande jävla äckelmögel!!


Så ja drog fram hela sängen, hundburen å hela skiten för å se så de inte va så farligt... MEN!


till min (inte så stora) förvåning visar de sig att hela jävla väggen är möglig från golv å ca 20-30 cm uppåt på tapeten..


AWESOME! nu förstår jag vf A klagat över mögeldoft när vi ska sova å vf jag alltid är täppt i näsan när vi ska sova å vf jag har svårt att andas ibland å vf vi har utslag över hela kroppen som kliar utav bara helvete å vf de luktar jordkällare i lägenheten!!


Hopp, arg som ett bi ringer ja å gapar lite otrevliga ord me pappa å imorn kmr "vaktmästaren" å ska kolla på saken..


Just nu skakar jag av frustration! blir så jävla arg, ledsen å uppgiven.. att verkligen ALLT ska hända på samma gång..


Måste iaf säga en positiv sak å de e ju den att jag inte kmr sakna lägenheten när vi väl står där utan tak över huvet! å de e ju bra, lr!?


Aja, jag ger de EN VECKA! inte mer.. På fredag sätter jag inte min fot i detta jävla råtthål igen. Å då ska även alla möbler va ute, för inte fan kan dom stå här eftersom de kmr tvingas gräva upp grunden, för ja e säker på att de kmr därifrån..


Vart vi hamnar skiter jag i, men här stannar jag fan inte längre...


However, jag ska inte klaga! de gör andra så jävla bra.. 


Såååå, åter till frågan: Är detta en MysFredag? 
Svar: Så fan heller!


Peace

P.s Kanske kommer ut några härliga bilder på möglet sen, bara för kul liksom ^^ (När ja knäppte bilderna som bevismaterial, inte för kul xD)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards