MalinWiberg

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Malin - 13 oktober 2012 22:58

Yeah, snart iaf.. tänkte berätta lite om dagen först, har  masserat en häst! blivit biten i handen! (DE känns kan ja säga, hästen svalde nästan hela handen på mig xD) Har oxå vatt å handlat lite nyttigt å mycket onyttigt me mamma å pappa i stan. Mitt bästa köp blir nog en pall!! Ao, faktiskt.. ska ha den till alla "för höga" hästar som ja masserar ^^ De e inte bara en pall utan en väldigt bra sådan, ihopfällbar (Awesome) lätt å smidig, stabil som fan å omöjlig för en häst att både sparka omkull eller fastna i ^^


Sen har jag å A käkat mat hos päronen (pommes,fläskfilé, bea å massa sallad :D) Gött som faen!

Efter de blev de massa soffmys me film å chips, cola, godis å ... jaa You name it. tillome hundarna fick godis. mamma hade stekt kyckling å kolever till dom ^^


Nu är vi hemma i våran mögellägenhet igen å jag e såååååå mätt! ska bara slå omkull mig i soffan å invänta john Blund tror jag ^^ Ska bli gött me sovmorron imorn!


Btw, på Måndag kmr några å kikar på möglet igen å på Tisdag kommer Anticimex (stavning?!) Sen e de bara å gräva opp hela skiten :D Ska bli gött å bli av me detta hälsoskadliga jävla ämne xD e less på att inte kunna andas, ha utslag osv osv... Så de e ett plus!


Nä fan, ska motionera tandborsten sen sövas lite!


Bjuder på nån bild på mina fina!


Peace


Maximiliam <3
    
Tottan <3
 
Älskling å bästaste kusin <3
 
ponnypojken igen :)
 
Å Sköningen efter en sååååå svettig tur, men ack så rolig :D

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards