MalinWiberg

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Malin - 28 oktober 2012 18:52

HejsanHoppsan.


Har inte riktigt haft nå sug efter å blogga i helgen känner ja.. x)

tänkte försöka mig på ett värdelöst inlägg nu.. :) vet inte om vad, vill nog bara skriva av mig lite kanske.. ^^


Måste berätta att ja tkr de e såååå mysigt me snön som äntligen kommit, de coola e att den fortfarande ligger kvar å de snöade i Torsdags ^^ ja som trodde de skulle försvinna efter ett dygn typ..:P men icke!


Måste oxå passa på att säga att ja e sjuuuuukligt hästsugen nu! fy fan i helvete va ja saknar min pojk!! >.<

Vill bara åka å hämta han sen får resten bli som de blir.. seriöst jag har inte vatt mig själv sen ja hade pojken hemma! jag känner inte igen mig själv å seriöst ja tappar gräppet om vem jag är.. Jag är verkligen inte långt ifrån bristningsgränsen å blir tillome lite rädd för mig själv när tanken på vad som skulle kunna hända slår mig.. shit asså! ja måste upp till min ponny!!!

Blir så förbannad rent ut sagt när allt bara skiter sig för mig så ja inte får åka upp  :/


Jävla kukhelvete

 


Nä shit, måste ta mig samman menar alla kan ju inte få som dom vill å speciellt inte jag! så vf drömma om en ljusare framtid... fuck it!


Nä fan ja bildbombar me massa mys ist!


Peace.


                     

Av Malin - 28 oktober 2012 13:20

En blogg jag nyligen börjat läsa:


Jennys matblogg är välden senaste ja börjat läsa :)

Googla på "Jennys matblogg" så kommer ni hitta den :)


Tkr den innehåller fett schyssta recept å man blir alltid lika inspererad och hungrig av att läsa den :)


Peace!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards