MalinWiberg

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Malin - 30 oktober 2012 17:07

Berätta om din familj:


Okej, för att de inte ska bli för rörigt tänker ja dela upp min familj i två små familjer..Min "barndomsfamilj" och min nuvarande "egna" familj :)


Min Barndomsfamilj:

Den består av en mamma, en pappa (som lever tillsammans), en lillebror och en storebror..

lillebror är 17 å storebror är 23. Familjen har oxå bestått av ungefär 20 olika kaniner (jag har varit ägare på åtminstånde 18 av dom) vi hade en hund, Jack (han lämnade oss i våras och blev hela 13½år gammal) saknar han så!! han var en blandras mellan schäfer, labrador, samojed, flatted coat och berded collie :P såå mysig!!

Sen har ja ju haft 1 häst, 2 hamstrar, miljontals fiskar, ödlor, vandrande pinnar m.m under uppväxten med x)

Så jag är alltså ett mellanbarn från grunden (Hard life! ;) )


Nu till min Egna lilla familj:

den består av mig (jag ingick i den andra familjen med), min underbara sambo Ante, våra två hundar, våran gemensamma kisse Maja (i henne ingår med jämna mellanrum även kattungar), vi har haft en kanin men han är nu såld till en liten tjej som älskar han (fick ja höra för ett tag sedan) :)

Sen har vi ju min ponnyplutt med :) Haflingern Max <3 dock är han utlånad på foder sedan några månader tillbaka, men planen är att få hem han igen nångång..:P

har jag glömt ngn..?! nä tror inte de iaf x)


Slänger me några bilder på olika familjemedlemmar genom tiderna! ;P


Peace.


Älskling och Turbo efter han vatt hos oss ungefär ett dygn :)
    
Maja utforskar :)

Ante rider :D :O
  
Min älsklingsvove i snön :) Var alltid lika spännande å försöka se vart han gömmer sig på vintern..
  
Lillfjant bråkar me sin nya syster ^^
    
Kompis har oxå vatt liten :)
 
Jackson five med mig ut på ridtur i skogen, såååå mysigt :D
 
Maximiliam :)
 
Majas bebis (1av4)
 
Min första/största kärlek! <3
 
Atton igen :)
  
Julafton 2009, jag ligger på soffan hög av smärtstillande och minns tyvärr inte denna jul eller nyår pga en hästolycka... Dock minns jag smärtan xD

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards