MalinWiberg

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Malin - 24 oktober 2012 12:37

Vad jag tycker om min kropp:


Jaa ni, jag har nog inte haft ngt emot min kropp på flera år.. när jag var liten hade jag JÄTTEkomplex över mina öron, jag avskydde dom bara för dom gjorde så jag såg ut som ett troll! dom va fula å äckliga å jag hatade mamma å pappa för att dom inte tejpade ner dom längre på BB (mina öron tejpades ner för att örsnibbarna stod rakt upp ist för ner som på vanliga öron) de hade väl antagligen krämts på nå vis i magen?! dock ville ja att dom skulle ha tejpat dom längre så de skulle bli ännu mer "normala" hur som helst efter en massa mobbning från andra och mkt från mig själv har ja vuxit ur de där å de e jag stolt över!!


Nu kan jag visa dom, sätta upp håret eller dra de bakom öronen, de kunde ja inte som liten. Helt ärligt,    de finns inte ett kort på mig där ja visar öronen från liten till 15 års ålder ungefär..


I övrigt har ja inget att klaga på, ja trivs med min kropp och tycker inte att ngt är fulare än de andra x)

Visst kan man vilja platta till magen lite å strama in lite runt låren men de e bara småsaker.. å jag vet ju att de e sånt jag faktiskt kan ändra på när ja bara orkar ut å motionera ;P


Hur som helst, ja tycker bra om min kropp och skiter i vad andra tycker!


Peace.
En bild på Bergman å mig (höger) å våra solbrända kroppar :D Zkiathos-11

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards