MalinWiberg

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Malin - 15 oktober 2012 23:16

Ja nu e de dags å sova lite.. Har haft massa elektriker å anticimex å andra random folk springandes här hela dan idag, antar att dom kmr tillbaks imorn.. De ska ju riva väggarna me innan allt e klart.

Får se om jag e hemma annars får ja väl fixa så de tar sig in på nå vis :-P ska iväg en sväng å massera två nya hästar :-) alltid lika kul och nervöst XD hehe..

Satt å kikade kort på datan förut å hittade massa bebiskort på min finvove :-P trodde inte jag hade nå kort å jag trodde heller inte att han har vuxit så otroligt mkt sen vi fick lilla Turbo :-P

Tufft. Kan visa några bilder imorn. Kan blogga från datan då..

Nä ska väl sova lite nu lr nå.. E verkligen inte trött XD

Men ha de fint folket.

Peace.

Av Malin - 15 oktober 2012 18:19

Heeey folket!!

Nu behöver jag ER hjälp :D


Det är så att jag är med i en tävling med min Amstaff/pitbull pojk. Å de skulle va sjukt nice om ni ville hjälpa mig å vinna :D


Gör såhär:


klicka på länken här: http://www.friskies.se/tavling/?page=toplist&species=dog 
Sen letar ni upp bidraget som heter "Malin & Kompis"
(En söt bild på oss där vi leker "Arga leken")

Sen röstar ni med hjälp av tassarna. självklart blir vi gladast för 5 tassar :D Men oavsett vad ni röstar så är vi glada för den hjälp vi får! :)

 

Så ut å rösta nu kära bloggläsare å vänner.

 

Puss å Kram <3

 

Ps Hittar ni inte bilden så ser den ut som denna nedan. Ds  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards