MalinWiberg

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Malin - 25 oktober 2012 17:22

mmh, de e precis va ja tänker göra, för nu e räkningarna betalda å idag blir de ungstekt falukorv till middag! Awesomeness.. :D lr nå. coolt me mat på bordet iaf! men först in i ugnen.. (Y)


Shiiiit ja blev så pepp när snön kom idag!! :D å de jävlar i mig vräkte ner!! :D (Överum e ju alltid värst) xD

dock ligger de ju som vanligt säkert inte kvar nu utan kmr va borta imorn om inte redan om några timmer... meeen när den ligger då SKA ja upp till sälen å nöta lite på mig bräda! :) såååå länge sen nu å ja saknart!


Undrar när den där knutpunkten kmr höra av sig, menar om dom tkr att ja ska vara där nästa vecka (lov) då lär dom fan höra av sig, annara drar jag till dalarna!


Btw, har gått ganska bra å fördriva tiden idag ändå, å är inte spec trött hlr fast ja faktiskt hållt mig vaken sen 7 imorse.. får se vad som händer inatt.. om ngt händer tror jag faktiskt att ja kmr lacka ut totalt å slå sönder ngt.. xD Menar ja e fett trött på att spöken/andar/vad-det-nu-är-för-ngt stör mig när ja sover.. vafan vill ni snacka, snacka när ja e vaken å bryr mig!


Jajaja... nog om de äckelpecklet..

Vet inte va ja ska göra nu men kanske gå å diska?! nä, för de e tråkigt å inte min tur xD meeeen kanske gör de ändå, bara för å göra ngt..


Aja, Peace gott folk.. slänger me några bilder lr ngt..

     

Av Malin - 25 oktober 2012 08:07

Hej hej.
I skrivandets stund ligger ja nerbäddad i soffan, vaken för fjärde gången sen ja la mig för å sova igårnatt...
Ska gå rakt på sak. Jag vägrar att somna om nu, jag vågar helt enkelt inte.
Jag är ledig och har inget planerat idag mer än å få min trasiga fot att läka men efter gårdagens natt å denna som tog priset är jag helt enkelt för rädd för att somna om. Ante gick just till bussen för å åka till skolan å innan han gick berättade han ngt han upplevt under natten och de sjuka är att jag upplevt exakt samma sak.. Känslan å upplevelsen av att ngn kväver mig.

Usch börjar nästan gråta av att bara tänka på de för de va så fruktansvärt äckligt, så jävla verkligt å de gick inte att skrika..
Ännu en gemensam sak är att min svarta hund va de enda som kunde avbryta de hela både för mig och Ante..
Asså shit de går inte att beskriva vad som händer här.. Måste bearbeta de först.

Vet inte om ja nämnde de igår men ja vaknade ju edter en sjuk jävla dröm med ett handavtryck på låret å de passade inte min hand å de va bara ja hemma.. Sen ja såg de har de bara känts obehagligt här.. Usch, annars har ja tyckt att de va lugnt här..

Usch har inte sovit många minuter inatt å kmr säkert inte bli mer nästa natt... Usch.

Denna dag kmr bli lååååpng.

Brukar ju sova till tolv å sen stå ut till två när A kmr hem. De e två timmar typ..
Idag e kl åtta å han slutar fyra.. De blir åtta timmar ist för två...gjkjfddgjk !!

Måste hålla mig vaken!!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards